جایی برای نوشتن از روزهایی که هیچکدام‌مان فکرش را هم نمی‌کردیم. ( درباره کرونامه | عضویت | ورود )
تتلو زاییده تفکرات اسلامی

نقض قوانین جهان‌شمول جهان متمدن علیه دین اسلام و حکومت اسلام و کودک‌آزاری و تحقیر و توهین به شأن و حرمت زن است.

تتلو می‌تواند در قم از این غلط‌ها بخورد و آنجا کنار فیضیه برای خودش حرم‌سرا درست کند، اما جهان هنوز به اندازه حکومت اسلامی عقب‌گرد نکرده است. تتلو می‌تواند در ایران صدها زن صیغه‌ای و تن‌فروش‌های ساعتی اجاره کند. در ایران دخترهای جوان تن‌شان را برای تأمین دفتر و کتاب مدرسه به اجبار می‌فروشند. اما جهان متمدن، این لجنزار را به نظاره نخواهد نشست.

جامعه حق دارد برای ایمنی جمعی، این لمپن‌های ضد کودک و ضد زن را نیز از خودش دور کند. آگهی برای تجاوز به کودکان به عنوان سکس «عقیده» کسی نیست، مثل اعلام نقشه‌ی بمب‌گذاری در ایستگاه متروی پاریس توسط یک تروریست است. هیچ دیوانه‌ای نخواهد گفت خب عقیده‌اش بوده، آزادش بگذارید که نقشه‌اش را ابراز کند!

الان کسی که آزادی‌اش سلب شده تتلو نیست، کسانی هستند که چهل سال است برای حق و حرمت زن و علیه خشونت رسمی به کودک در ایران می‌جنگند. این‌ها آزادی بیان ندارند، نه تتلو! زدن کودک، تجاوز شرعی به کودک، حتی فروش کودک، پول در آوردن از کار کودک، حجاب اجباری بر سر کودک آزاد آزاد است. مخالف این وضعیت سرش بالای دار است. از منبرهای نماز جمعه، کیهان و تسنیم تا صداوسیما، سینما، رادیو، کتاب و مجله همه دست همین نظام است. خوب کردند صفحه‌اش را بستند. تا درسی باشد برای همه متجاوزین در ایران.

باید از دم همه‌جا در تمام شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را بیرون بیاندازند. خامنه‌ای در صدر جدول است. باید وی را از همه‌جا بیرون کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )