سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تمام تلاش‌مان در مجموعه ذوب آهن این است تا بتوانیم به موفقیت رحمان که همان موفقیت مجموعه ذوب آهن است کمک کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تمام تلاش‌مان در مجموعه ذوب آهن این است تا بتوانیم به موفقیت رحمان که همان موفقیت مجموعه ذوب آهن است کمک کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، علی شجاعی درباره آغاز تمرینات این تیم گفت: چند هفته‌ای است که به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن مشغول به فعالیت شده‌ام. تیم در ابتدای حضور بنده اردوی خوبی را در تهران برگزار کرد در پایان اردو در تست‌های ایفمارک شرکت و کلیه بازیکنان تست‌های لازم را ارائه دادند. پس از بازگشت به اصفهان و شروع مجدد تمرینات با نظر سرمربی تیم، تعدادی بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند در این مدت چند دیدار دوستانه با تیم‌های سپاهان ، آلومینیوم اراک بادران و نساجی برگزار کرده‌ایم که امیدوارم در روند آماده سازی تیم تاثیر مثبت داشته باشد.

وی در مورد رحمان رضایی سرمربی این فصل تیم ذوب‌آهن گفت: رحمان رضایی از بازیکنان قدیمی متعلق به خانواده ذوب‌آهن است رحمان در باشگاه ذوب‌آهن پرورش یافت و به تیم‌های اروپایی راه پیدا کرد. اکنون او آمده تا آنچه را طی سال‌های گذشته آموخته در اختیار ذوب‌آهن قرار دهد. رحمان از مربیان جوان با دانش و آینده دار فوتبال ایران است که علاوه بر اینکه در تیم‌های مختلف و مطرح اروپایی زیر نظر مربیان برتر فعالیت داشته است. او مدارک مربیگری خود را نیز در اروپا کسب کرده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان در مجموعه ذوب آهن این است تا بتوانیم به موفقیت رحمان که همان موفقیت مجموعه ذوب آهن است، کمک کنیم.

شجاعی اشاره کرد: با توجه به وضعیت تیم ذوب آهن و تغییرات تعداد زیادی از نظر جدایی و جذب بازیکنان داشتیم بر آن شدیم تا در زمانی که تیم شکل کامل خود را گرفت، جلسه معارفه سرمربی بازیکنان و رونمایی از پیراهن باشگاه را برگزار نماییم که این امر طی هفته آینده اتفاق خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.