ستاره تیم فوتبال میلان می‌گوید که هیچ چیز نمی‌توانست مانع حضور او در دربی شهر میلان شود، حتی اگر تست کرونای او همچنان مثبت بود.

ستاره تیم فوتبال میلان می‌گوید که هیچ چیز نمی‌توانست مانع حضور او در دربی شهر میلان شود، حتی اگر تست کرونای او همچنان مثبت بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ستاره بی‌چون و چرای اولین دربی دلامادونینای فصل کسی نبود جز زلاتان ابراهیموویچ. ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان در اولین بازی خود پس از دو هفته خانه‌نشینی به خاطر ابتلا به کرونا هر دو گل پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل اینتر را به ثمر رساند و تأثیر حضورش در ترکیب این تیم را یک بار دیگر به همه اثبات کرد.

زلاتان ۳۹ ساله که هر دو گل خود را در فاصله چند دقیقه در نیمه اول مسابقه به ثمر رساند، به روسونری کمک کرد که برای اولین بار از سال ۲۰۱۶ در دربی دلامادونینا از رقیب همشهری‌اش پیش بیفتد. همچنین با این پیروزی، روند بردهای متوالی میلان ادامه پیدا کرد تا این تیم با ۱۲ امتیاز از ۴ بازی صدرنشین جدول رده‌بندی سری A شود.

ابراهیموویچ ساله ۳۹ پس از این بازی درباره وضعیت خود در ایام ابتلایش به کرونا، به شبکه اسکای اسپورت گفت: من تا حدودی حس چشایی‌ام را از دست داده بودم اما جز آن علامت دیگری نداشتم. هر سه روز تست کرونا می‌دادم و به خودم گفتم که به هر قیمتی که شده در دربی بازی می‌‌کنم، حتی اگر همچنان تست کرونایم مثبت باشد! من هرچه سنم بالاتر می‌رود، بهتر می‌شوم، احساس کامل‌تر بودم پیدا می‌کنم و تجربیاتم به من کمک بیشتری می‌کنند. اگر از نظر بنیه بدنی و قوای جسمانی هم مانند یک پسر بچه بودم، دیگر هیچ کسی جلودارم نبود.

میلان با شروعی که در این فصل داشته هوادارانش را به کسب اولین اسکودتو از سال ۲۰۱۱ و اولین جام از سال ۲۰۱۶ امیدوار کرده است. زلاتان اما تحت تأثیر این حرف‌ها قرار نگرفته است. او گفت: ما هنوز در ابتدای راه هستیم و هر هفته فقط به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم. زمانی که من به میلان برگشتم، هدف میلان تنها حضور در رقابت‌های اروپایی بود. ما توانستیم به لیگ اروپا برسیم و در آنجا هم عملکردمان خوب بوده است. بله، ما برای بردن اسکودتو هم شانس داریم. وقتی شما می‌توانید به یک هدف‌تان برسید، پس می‌توانید به همه هدف‌‌های‌تان دست پیدا کنید.

زلاتان و یارانش پنجشنبه شب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ اروپا، در اسکاتلند میهمان سلتیک خواهند بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.