پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای موفقیت در لیگ قهرمانان به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم و پرسپولیس نباید به سادگی بازیکن از دست بدهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای موفقیت در لیگ قهرمانان به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم و پرسپولیس نباید به سادگی بازیکن از دست بدهد. فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس که با اعتراض و نگرانی هواداران این تیم همراه شده است، گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند، خصوصا بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا. بعد از بازی با نماینده عربستان و صعود به فینال، خیلی‌ها خوشحال و امیدوار به قهرمانی پرسپولیس در آسیا شدند ولی بعد از آن اتفاقاتی رخ داد که ناامیدکننده بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: این همه مشکل و حاشیه بعد از صعود به فینال آسیا واقعا نگران‌کننده است. وقتی تیمی به فینال یک تورنمنت بزرگ صعود می کند باید در بهترین شرایط خودش را آماده کند تا به یک موفقیت بزرگ برسد اما در پرسپولیس شرایط چندان خوب نیست و هواداران هم نگران می‌شوند.

وی تاکید کرد: در چنین شرایط حساسی، بازیکنان و کادر فنی باید آرامش و تمرکز داشته باشند تا مسیر خوب این تیم ادامه داشته باشد در حالی که اینطور نیست و دیدید که یحیی گل‌محمدی چند روز پیش چه صحبت‌هایی در خصوص وضعیت پرسپولیس انجام داد. این وضعیت می‌تواند همه‌چیز را به هم بریزد.

پیوس گفت: پرسپولیس در بازی فینال دو سه بازیکن خودش را به همراه نخواهد داشت و از طرفی جدایی احتمالی رسن و خلیل‌زاده قطعا مشکلات را بیشتر خواهد کرد. خلیل‌زاده و رسن واقعا بازیکنان تاثیرگذاری هستند و پرسپولیس نباید آنها را از دست دهد. هر باشگاهی همیشه باید بهترین شرایط را برای ماندن بازیکنانش فراهم کند، پرسپولیس نباید ساده بازیکن از دست بدهد و امیدوارم این دو بازیکن در پرسپولیس بمانند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.