سرمربی تیم فوتبال اینتر شکست شاگردانش در دربی میلان را نتیجه به هدر رفتن موقعیت‌های گلزنی آنها دانست.

سرمربی تیم فوتبال اینتر شکست شاگردانش در دربی میلان را نتیجه به هدر رفتن موقعیت‌های گلزنی آنها دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از شکست ۲ بر یک شاگردانش مقابل میلان در اولین دربی دلامادونینای فصل، تأکید کرد که از عملکرد شاگردان خود راضی است هرچند که آنها قدر موقعیت‌های گلزنی‌شان را ندانستند.

اولین شکست فصل اینتری‌ها به دست رقیب همشهری و در دیداری رقم خورد که حریف با دو گل زلاتان زودهنگام ابراهیموویچ پیش افتاد و در ادامه روملو لوکاکو تنها یکی از گل‌های خورده را برای نراتزوری جبران کرد.

آنتونیو کونته پس از این بازی که در آن تعدادی از بازیکنانش را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: الان وقت آن نیست که درباره مسائل غیرفوتبالی بحث کنیم. من فکر می‌کنم که ما خوب بازی کردیم و به اندازه کافی هم موقعیت گلزنی داشتیم که در بعضی از آنها با بد‌شانسی توپ وارد دروازه نشد و این ناراحت‌کننده است، چون بازیکنان ما قطعاً تلاش خودشان را انجام دادند و من باور دارم که ما می‌توانستیم این بازی را ببریم. مشکل تیم ما این بود که تمرکز کافی نداشت و روی دو گلی که خوردیم هم مرتکب اشتباه شدیم. با این وجود ما باز هم موقعیت به تساوی کشیدن بازی را داشتیم، اما در نهایت میلان بازی را برد و ما بابت این پیروزی باید به آنها تبریک بگوییم. در تمام بازی‌های‌مان ما کلی موقعیت گلزنی می‌سازیم، پس کاری که باید انجام دهیم این است که خونسردی‌مان را برای استفاده از آن موقعیت‌ها حفظ کنیم و فرصت‌سوزی نکنیم. با تمام اینها من از رویکرد و ذهنیت بازیکنانم در این بازی هیچ شکایتی ندارم، چون آنها تمام تلاش‌شان را برای زدن گل تساوی انجام دادند.

با وجود داشتن غایبان فراوان، آنتونیو کونته باز هم ترجیح داد هافبک دانمارکی تیمش کریستین اریکسن را روی نیمکت بنشاند و این در حالی بود که الکساندر کولاروف بازیکن جدید اینتری‌ها هم در قلب خط دفاعی تیم متزلزل نشان داد.

کونته افزود: ایوان پریشیچ دارد سخت روی ابعاد دفاعی عملکردش کار می‌کند و من از عملکرد او به‌عنوان پنجمن مدافع جلوزن تیم راضی هستم. اشرف حکیمی هم دارد کارش را خوب انجام می‌دهد، اما شکی نیست که تیم ما هنوز به تعادل نیاز دارد و باید آن تعادل را حفظ کند. هر دو گلی که خوردیم کاملاً قابل اجتناب بودند. کولاروف؟ در حال حاضر ما احساس می‌کنیم که این بهترین پست برای بازی اوست. او در رم هم این کار را انجام داده بود، همین‌طور برای تیم ملی صربستان. به نظر من برای بازیکنی در سن و سال او این مناسب‌ترین پست است. تیم ما دو مدافع کناری جلوزن بسیار هجومی و دو مهاجم تمام عیار دارد پس به وجود آوردن تعادل در این تیم حیاتی است. با این حال هنوز هم عده‌ای شکایت می‌کنند چرا که می‌خواهند در چنین آرایشی ما از یک بازیکن پشت مهاجم (اشاره به کریستین اریکسن) هم استفاده کنیم. ما با همین آرایش بازی کردیم، کلی موقعیت هم داشتیم و اگر قدر آن موقعیت‌ها را دانسته بودیم، الان مردم داشتند درباره اینتری حرف می‌زدند که از هر لحاظ بازی‌اش تحسین‌برانگیز بوده است. حالا چون باخته‌ایم همگی داریم درباره باخت ما حرف می‌زنیم و بدتر از همه باختن در دربی است.

کونته در پاسخ به این سؤال که آیا به صلاح اینتر نبود که مدافع باتجربه‌ای مانند دیه‌گو گودین (بازیکنی که به کالیاری فروخته شد) را حفظ می‌کرد، اظهار داشت: همه تصمیماتی که گرفته شد، با ارزیابی باشگاه اتخاذ شدند، پس من تصمیم‌گیرنده نبودم. کاری که من باید انجام دهم این است که سعی کنم بهترین بازی را از بازیکنانی که به من داده می‌شود بگیرم و فکر می‌کنم که در انجام آن هم خیلی خوب هستم. اگر شما می‌خواهید درباره مسائل دیگر صحبت کنید، می‌توانید از افرادی دیگر سؤالات‌تان را بپرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.