سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش در دربی مرسی‌ساید ابراز خرسندی کرد هرچند از قضاوت داور چندان راضی نبود.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش در دربی مرسی‌ساید ابراز خرسندی کرد هرچند از قضاوت داور چندان راضی نبود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از تساوی ۲-۲ عصر امروز (شنبه) شاگردانش در خانه اورتون در دویست‌و‌سی‌و‌هفتمین دربی مرسی‌ساید به شبکه BBC گفت: از نظر عملکردی، باید بگویم که من از عملکرد تیمم بسیار بسیار راضی هستم. باید بگویم از زمانی که من شروع به مربیگری کرده‌ام، این بهترین بازی خارج از خانه‌ای بوده که من از تیمم دیده‌ام. من یک عملکرد واقعاً خوب را از تیمم دیدم. البته اگر بازی را می‌بردیم، بسیار خوشحال‌تر می‌شدم اما من می‌خواستم که یک واکنش خوب از تیمم ببینم. من می‌خواستم ببینم که تیمم همان تیم سابق است. بعد از آنکه سیستم و آرایش تاکتیکی‌مان را عوض کردیم، در ضربات شروع مجدد دو گل دریافت کردیم. با این حال مقابل تیمی که در اوج است، مسلط بودیم. امروز اتفاقات متفاوتی رخ داد.

کلوپ در ادامه به تصمیمات جنجال داور مسابقه - خودداری از مجازات جردن پیکفورد، دروازه‌بان اروتون با وجود ضربه سنگین‌اش به فیرجیل فن‌دایک به دلیل قرار داشتن بازیکن لیورپول در آفساید و مردود اعلام شدن گل سوم قرمزپوشان با یک آفساید میلیمتری - اشاره داشت و گفت: صحنه برخورد پیکفورد؟ من آن صحنه را دوباره ندیدم. فقط همان اتفاقی که در جریان بازی رخ داد را دیدم و از جایی هم که دیدم به نظرم کاملاً پنالتی بود. مسلماً ما هم دیدیم که پرچم کمک داور بالا رفت اما باز هم فکر می‌کنم که ارزشش را داشت که یک بار دیگر به خطایی که دروازه‌بان حریف روی بازیکن ما انجام داد نگاه انداخته شود اما چنین اتفاقی رخ نداد. در این بخش ما قدرت و کنترلی نداریم. ما فقط می‌توانیم اینجا بنشینیم و درباره اتفاقاتی که افتاده بحث کنیم. شما خبرنگاران هم باید از افراد مسئول درباره این موضوع سؤال بپرسید نه من. حرکتی که پیکفورد انجام داد، حرکتی نیست که یک دروازه‌بان بتواند در محوطه جریمه انجام دهد. اگر آن صحنه آفساید نبوده باشد، صد درصد پنالتی است.

سرمربی آلمانی لیورپول افزود: پیکفورد کاملاً بازیکن ما را زد. من باید دوباره آن صحنه را ببینم. بعد از بازی من گل سوم‌مان که مردود شد را هم دیدم و در آن تصویری که من دیدم آفساید نبود. آیا کسی می‌تواند به من توضیح دهد که چطور آن صحنه را آفساید تشخیص داده‌اند. نمی‌دانم خط آفساید‌گیری را کجا در نظر گرفتند. بله ما باید این بازی را می‌بردیم چون عملکرد بازیکنان ما مقابل تیمی باکیفیت و دارای اعتماد به نفس یک بازی فوق‌العاده انجام دادند. در مجموع بازی تماشایی را شاهد بودیم که هر چه بود تمام شد و ما فقط یک امتیاز گرفتیم. من از چندین جهت شیوه بازی‌مان مقابل حریفی سرسخت مانند اورتون را دوست داشتم.

کلوپ درباره خطای ریچارلیسون روی تیاگو آلکانتارا که موجب اخراج مهاجم برزیلی لیورپول شد هم تأکید کرد: خطایی که روی تیاگو صورت گرفت واقعاً شدید بود. راستش را بخواهید وضعیت تیاگو هم خیلی جالب به نظر نمی‌رسد. ضربه‌ای که به او خورد سنگین بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.