یوفا رسماً مجوز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های فوتبال را با مجوز مقامات محلی و به صورت جزئی صادر کرد.

یوفا رسماً مجوز بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های فوتبال را با مجوز مقامات محلی و به صورت جزئی صادر کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هواداران فوتبال در کشورهای اروپایی می‌توانند به صورت محدود، در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

در بخشی از بیانیه یوفا آمده است: کمیته اجرایی یوفا امروز تصمیم گرفت که پس از اجرای موفق آزمایشی سوپرجام فوتبال اروپا در بوداپست در روز ۲۴ سپتامبر، مجوز بازگشت جزئی هواداران را برای مسابقات یوفا با رعایت قوانین محلی صادر می‌کند و این موضوع از بازی‌های ملی هفته آینده اجرا می‌شود. تعداد هواداران حداکثر ۳۰ درصد گنجایش ورزشگاه است و هواداران تیم‌های میهمان تا اطلاع بعدی اجازه ندارند در ورزشگاه حاضر شوند.

پذیرش هواداران و محدودیت گنجایش، منوط به تصمیم مقامات محلی است. در مواردی که مقامات محلی اجازه این کار را نمی‌دهند، مسابقات یوفا با تماشاگر قابل انجام نیست و تنها در صورتی که حد تعیین شده توسط مقامات محلی کمتر نباشد، می‌توان محدودیت ۳۰ درصد را مشاهده کرد. فاصله‌گذاری اجتماعی واجب برای تماشاگران واجب است و مراقبت‌های اضافه مانند زدن ماسک باید مطابق با قوانین محلی اجرا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.