یکی از بازیکنان نماینده رژیم صهیونیستی در رقابت‌های لیگ اروپا به کاپیتان حریف تیمش توهین کرد.

یکی از بازیکنان نماینده رژیم صهیونیستی در رقابت‌های لیگ اروپا به کاپیتان حریف تیمش توهین کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه مصاف تیم‌های فوتبال تاتنهام و یکی از نمایندگان رژیم اشغالگر قدس، کلیپی جنجال آفرین منتشر شده است. در این کلیپ که مربوط به لحظات بعد از بازی اخیر نماینده رژیم صهیونیستی با تیم روستوف روسیه در مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا است و در رختکن این تیم ضبط شده، بازیکن این تیم ابوفانی که ظاهراً خیلی از صعود تیمش به پلی‌آف سرمست شده، کاپیتان حریف بعدی تیمش هری کین را به مبارزه می‌طلبد و از لفظی رکیک برای توهین به او استفاده می‌کند. تاتنهام امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه وایت‌هارت لین میزبان ابوفانی و هم‌تیمی‌های اوست و با کسب پیروزی در این بازی راهی مرحله گروهی لیگ اروپا می‌شود.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام و مت دوهرتی مدافع این تیم به این حرکت ناشایست بازیکن حریف واکنش نشان دادند و آن را دلیلی برای بیشتر شدن انگیزه نماینده انگلیس برای غلبه بر حریف دانستند.

مورینیو گفت: حریف به اندازه کافی زمان داشته که از نظر تاکتیکی آماده مصاف با ما شود اما بازیکنان من ... تنها چیزی که آنها درباره این تیم می‌دانند آن ویدئوی مضحکی بود که بازیکن آنها درباره ما ساخته است.

دوهرتی هم که هنوز کلیپ اهانت‌آمیز بازیکن حریف را ندیده بود، گفت: اوه واقعاً؟ آنها با آن کلیپ تنها کاری کردند که بیشتر انگیزه پیدا کنیم و نشان‌شان دهیم که اینجا چه کسی رئیس است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.