بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: VAR خیلی به پرسپولیس کمک کرد و آن خطایی که ماشاریپوف انجام داد کار را برای پرسپولیس راحت کرد.

سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی شاگردان گل محمدی مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: بازی خوبی بود. پاختاکور با همان ترکیب قبلی خودش و با حضور بازیکنانی مثل ماشاریپوف و چران بازی می کرد و در مقابل هم پرسپولیس تغییری در ترکیب تیمش جز حضور کمال کامیابی نیا ایجاد نکرد. بازی خیلی خوبی از پرسپولیس دیدیم و تیم بالا بازی کرد. یک مقدار هم از دقایق بازی، کنترل کار دست ازبکستانی ها بود و حفظ توپ می کردند و از چپ و راست زمین تغییر بازی می دادند تا بتوانند فضا ایجاد کنند.

او ادامه داد: VAR خیلی به پرسپولیس کمک کرد و آن خطایی که ماشاریپوف انجام داد کار را برای پرسپولیس راحت کرد. اگر این بازی VAR نداشت، قطعا بازیکن تاثیرگذار پاختاکور اخراج نمی شد. ماشاریپوف بازیکنی بود که از سمت چپ به پرسپولیس فشار می آورد و می توانست دروازه پرسپولیس را به خطر بیندازد. نبودن این بازیکن باعث شد که پرسپولیس بازی هوشمندانه ارائه دهد. دوندگی پرسپولیسی ها دو چندان شد و در نیمه دوم بازی را از جلو شروع کردند.

سیدصالحی با بیان این که پاختاکور مجبور بود عقب بازی کند و چشم به ضد حمله ها داشته باشد، گفت: پرسپولیس توانست با کار گروهی که با صادق محرمی و سعید آقایی انجام داد به دو گل برسد. عطش گلزنی را در ساق پای بازیکن ها می دیدیم و دوندگی بسیار خوب آن ها باعث شد برنده شوند. بازیکنانی که به تیم اضافه شدند خیلی سریع هماهنگ شدند و این باعث شد که پرسپولیس با صلابت فوتبال بازی کند. بعد از بازی با الدحیل پرسپولیس بیشتر به خودش آمد و خیلی خوب می دود و خیلی خوب هم پرس می کند.

او در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل النصر عربستان هم گفت: به نظر من تیم پاختاکور سخت تر از النصر است چرا که بازیکنان پاختاکور فیزیکی هستند. بازی امروز برای پرسپولیس سخت تر بود. البته النصر تیم خوبی دارد و با سرمربی باهوش و بازیکنان خارجی شان تیم با کیفیتی نشان داده است. در گروه سپاهان هم نتایج خوبی گرفت و تیم پر قدرتی است و به نظرم تاثیر گذاری النصر با بازیکنان خارجی اش است و اگر آن ها را نداشته باشند پرسپولیس می تواند النصر را شکست دهد. با این بازی که پرسپولیس انجام داد می تواند النصر را شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.