مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم کار سختی مقابل پاختاکور ازبکستان داشت، گفت: امیدوارم در بازی با النصر عربستان هم پیروز شویم و به فینال صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل پاختاکور و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی بود. به کادر فنی و بازیکنانی که از جان مایه می گذارند تبریک می گویم. بازی ها سخت است. خدا را شکر به عنوان نماینده ایران بازی ها را یکی پس از دیگری پیروز شویم. بازی آینده هم بسیار سخت است.

مدیر پرسپولیس اظهار کرد: از هواداران هم تشکر می کنم. درست است آنها کنار ما نیستند اما انرژی آنها را احساس می کنیم. به عنوان نماینده هواداران در کنار تیم هستم. نمی دانید با چه شرایطی بازی می کنیم. بازیکنی داریم که با انگشت شکسته و با دو آمپول بازی کند. دعا می کنم بازی آخر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و برای فوتبال کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

وی افزود: از باشگاه و فدراسیون تشکر می کنم که کمک کردند کارت قرمز سیامک نعمتی بخشیده شود. بلافاصله بعد از بازی قبل اعتراض کردیم. برای اولین بار در تاریخ فوتبال ما این اتفاق رخ داد. لطف خدا شامل حال ما شده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره هماهنگی زودهنگام بازیکنان جدید در تیم پرسپولیس تصریح کرد: گرفتن بازیکن واقعا سخت بود. بازیکنی داشتیم که شب زنگ زد و گریه کرد کاری کنید بیایم پرسپولیس. بازیکنان قدیم هم با عشق بازی می کنند. رمز موفقیت تیم از قدیم رفاقت و صمیمیت و یکدست بودن است. اگر ۱۱ ستاره داشته باشید اما همدل نباشید نتیجه نمی گیرید. خدا را شکر همه بازیکنان رفیق و دوست هستند و کادر فنی قوی هم داریم. مطمئنا همه چیز دست به دست هم داده است. همه خوشحال و شادیم و جا دارد به هواداران تبریک می گویم. امیدوارم خدا هم کمک کند به فینال آسیا برسیم.

پیروانی یادآور کرد: در بحث نعمتی هم ثابت شد خواستن توانستن است. باید تلاش کنیم و برای به دست آوردن نتیجه زحمت کشید. از هواداران می خواهم برای بازی با النصر هم ما را دعا کنند.

وی در خصوص عملکرد تیم النصر عربستان تاکید کرد: النصر حریف سختی است ولی ما هم پرسپولیس هستیم. ما قهرمان ایرانیم و با تمام وجود می رویم. امیدواریم قهرمان غرب آسیا شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.