هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر مصدوم شد و برای مدتی از میادین دور خواهد بود.

هافبک هجومی بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر مصدوم شد و برای مدتی از میادین دور خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ادن ازار هافبک بازیساز تیم فوتبال رئال مادرید از ناحیه پای راست آسیب دیده و ممکن است تا یک ماه از میادین دور باشد.

سایت باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مصدومیت ستاره سابق چلسی عضلانی بوده است و ارزیابی وضعیت این بازیکن ۲۹ ساله همچنان ادامه دارد.

اگرچه این سایت به مدت خانه‌نشینی ازار اشاره نکرده اما نشریه آ اس اعلام کرده است که او بین سه تا چهار هفته و در خوشبینانه‌ترین حالت دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

در هر صورت زیدان برای بازی امشب (چهارشنبه) تیمش مقابل وایادولید، ازار را در اختیار نخواهد داشت. در صورتی که پیش‌بینی آ اس درست باشد، ازار بازی‌های بعدی تیمش مقابل لوانته و کادیس در هفته‌های چهارم و پنجم لالیگا و بازی‌های تیم ملی بلژیک در دور بعدی لیگ ملت‌های اروپا را از دست خواهد داد.

طبق ادعای نشریه مادریدی، رسیدن ازار به اولین ال‌کلاسیکوی فصل که ۲۵ اکتبر (دقیقاً ۲۵ روز دیگر) در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و خیلی نمی‌توان روی حضور او در آن بازی حساب کرد.

انتشار این خبر در حالیست که زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها روز گذشته در نشست خبری خود اعلام کرده بود که وضعیت ازار برای حضور در بازی مقابل وایادولید عادی است و حتی نام او را در فهرست بازیکنانش قرار داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.