قهرمان دوره قبلی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در مرحله گروهی رقابت‌های گلدکاپ با تیم‌های ملی هندروس و پاناما مصاف خواهد داشت.

قهرمان دوره قبلی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در مرحله گروهی رقابت‌های گلدکاپ با تیم‌های ملی هندروس و پاناما مصاف خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مسابقات فوتبال قهرمانی جام ملت‌های کونکاکاف موسوم به گلدکاپ روز گذشته (سه‌شنبه) در شهر میامی آمریکا انجام شد و تیم ملی فوتبال قطر قهرمان آسیا در گروه چهارم رقابت‌ها قرار گرفت. براین اساس تیم ملی قطر با تیم‌های ملی هندوراس، پاناما و گرینادا رقابت خواهد کرد.

مراسم قرعه‌کشی به صورت غیرحضوری و با مشارکت سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در این مسابقات انجام شد. تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و ایالات متحده هم به ترتیب در گروه های اول و سوم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند و در این مرحله با قهرمان آسیا روبه‌رو نخواهند شد.

قطر هفتمین کشوری است که به‌عنوان میهمان در مسابقات کونکاکاف شرکت می‌کند در حالی که پیش از این تیم‌های ملی فوتبال برزیل، کلمبیا، پرو، اکوادور، آفریقای جنوبی و کره جنوبی نیز به‌عنوان تیم‌های میهمان از دیگر قاره‌های جهان در این مسابقات حاضر شده‌اند.

این رقابت‌ها از ۱۰ جولای تا ابتدای ماه آگوست سال ۲۰۲۱ با حضور ۱۶ تیم به میزبانی ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.