تعدادی از رسانه‌های ورزشی ترکیه از خشم سرمربی پورتو در پی عدم جذب سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابوزان خبر دادند!

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجید حسینی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که در ماه های گذشته خبرهایی از علاقه چند باشگاه معتبر اروپایی برای جذب او منتشر شد. از جمله این باشگاه ها می توان به سمپدوریا ایتالیا، اندرلخت بلژیک و پورتو پرتغال اشاره کرد.

رئیس باشگاه ترابوزان که حسینی با آن تحت قرارداد است، چندی پیش در مصاحبه اش تایید کرد که پورتو از چند ماه پیش حسینی را زیر نظر داشته است اما این انتقال در نهایت عملی نشد. حتی «مهمت آلپ» معاون اجرایی باشگاه ترابوزان اسپور در تازه ترین مصاحبه خود، جدایی مجید حسینی از ترابوزان را رد کرد و گفت: حسینی هیچ پیشنهادی ندارد و باشگاهی به دنبال او نیست.

این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته بازهم تعدادی از سایت های ورزشی ترکیه از جمله «aksam» مدعی شدند پورتو روی جذب مجید حسینی اصرار دارد. این سایت در خبر خود به نقل از «Noticiasaominuto» پرتغال نوشت: «ناکامی در انتقال مجید حسینی مدافع ترابوزان به پورتو خشم مربی این تیم پرتغالی را برانگیخت. رسانه های پرتغال گزارش دادند سرمربی پورتو از اینکه انتقال حسینی به این تیم هنوز نهایی نشده است، بسیار ناراحت است.»

بررسی این خبر در سایت Noticiasaominuto نشان می دهد ناراحتی «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو ارتباط مستقیمی به جذب مجید حسینی ندارد و در مجموع به عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه مربوط می شود.

در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «مربی هنوز منتظر جذب یک مدافع میانی است. مرکز خط دفاع یکی از بخش هایی بود که توسط کونسیسائو به عنوان اولویت برای تقویت مشخص شد و اولویت با بازیکنانی معتبر بود اما در فاصله کمتر از دو هفته تا اتمام زمان نقل و انتقالات، این درخواست برآورده نشده است.

نیکولاس اوتامندی از منچسترسیتی یکی از اولین نام هایی بود که برای این بخش در نظر گرفته شد اما جذب او بی نتیجه ماند. مجید حسینی از ترابوزان و باستوس از لاتزیو هم نام های دیگری هستند که ذکر شده اند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.