در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان نحوه استفاده از سیستم VAR مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان نحوه استفاده از سیستم VAR مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و پاختاکور امروز سه‌شنبه به صورت آنلاین برگزار شد.

از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست، موضوع استفاده از کمک داور ویدیویی (VAR) بود که در آسیا برای اولین بار در این دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حال انجام است.

در جریان این جلسه، درباره نحوه استفاده از این سیستم برای نمایندگان دو باشگاه توضیح داده شد.

در ادامه نشست، همچنین تاکید شد؛ هر تیم به روال بازی‌های قبل می‌تواند از ۵ تعویض در زمان ۹۰ دقیقه‌ای مسابقه استفاده کند و در صورت کشیده شدن بازی به وقت اضافه، یک تعویض دیگر اضافه می‌شود.

در این جلسه رنگ البسه دو تیم نیز مشخص شد که بر اساس آن، تیم فوتبال پرسپولیس غیر از دروازه‌بان که مشکی به تن خواهد داشت، یک دست سرخپوش خواهد بود و نیمکت نشینان، کاور نقره‌ای به تن می‌کنند.

بازیکنان پاختاکور نیز سفیدپوش هستند و دروازه‌بان این تیم، پیراهن سبز روشن به تن می‌کند. نیمکت نشینان هم کاور طلایی خواهند داشت. داوران مسابقه نیز آبی پوش خواهند بود.

همچنین در جلسه هماهنگی مدیران که امروز برگزار شد، اعلام شد؛ بازیکنان در ابتدای ورود به زمین مانند گذشته در دو طرف تیم داوری روی یک خط نمی‌ایستند، بلکه در دو طرف خط نیمه زمین روبه‌روی یکدیگر خواهند ایستاد و بعد از این که سه تا ۵ ثانیه کف زدند، برای گرفتن عکس تیمی به نیمه زمین خود خواهند رفت.

تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.