یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید به کسی که سرمربی آینده آبی‌پوشان می‌شود، فرصت کار کردن داد.

ایمان عالمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: من در ابتدا باید از آقای نامجو مطلق تشکر کنم که با وجود تمامی مشکلاتی که بود، هدایت استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا بر عهده گرفتند. آقای سعادتمند طبق قولی داده بودند موفق شدند تا حدودی تیم را حفظ کنند و بازیکنان جدیدی اضافه کردند. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده است و باید به محض شدن باز شدن این پنجره، قراردادها ثبت شود.

او ادامه داد: مشکلی که به وجود آمده،‌ بحث سرمربی آینده استقلال است. تغییرات متعدد سرمربی تیم باعث ایجاد مشکل شده است. این فقط به سرمربی تیم خلاصه نمی‌شود و تغییرات بازیکنان هم به تیم ضربه زده است. وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای روی پرسپولیس داشته است و توانسته تیم خوبی شود. من به پرسپولیس تبریک می‌گویم که توانسته عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

عالمی افزود:‌ ما در باشگاه خودمان مشکلات زیادی داریم و امیدوارم با یک نگاه ویژه از طرف وزارت ورزش و ارگان‌های دیگر، استقلال شرایط بهتری به دست بیارود. ما نایب قهرمان لیگ برتر شدیم و در جام حذفی نیز نایب قهرمان شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم. باید یک مربی روی کار بیاید که چندین فصل در تیم حضور داشته باشد و هواداران به مربی فرصت کار بدهند.

او در واکنش به مطلبی که ارسلان مطهری در فضای مجازی منتشر و از مجید نامجومطلق و صالح مصطفوی گلایه کرد، گفت: بازیکن باید تحت فرمان تیم باشد. ارسلان حرف دلش را زده است اما این بازیکن برای تیم بسیار ارزشمند است. من به او پیشنهاد می‌کنم از این فضاها خارج شود. شاید اتفاقی پیش آمده است اما ارسلان بسیار دوست‌داشتنی است. به هر حال هر کسی یک ایده و نظری دارد و امیدوارم این مسائل برای تیم حاشیه‌ساز نشود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره مربی‌ آینده آبی‌پوشان اظهار کرد: هر کسی که انتخاب می‌شود، باید به او فرصت داد تا ارزش‌های خودش را مشخص کند. اگر از نامجومطلق در مسابقات لیگ قهرمانان استفاده نمی‌شد،‌ کسی نمی‌فهمید که این مربی چقدر توانایی دارد. امیدوارم مربی آینده استقلال بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

او در پایان گفت: ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم. امیدوارم سرمربی خوبی روی کار بیاید و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم،‌ فکر می‌کنم استقلال بتواند در فصل آینده موفقیت آمیز عمل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.