نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی انجامید.

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی انجامید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. در این نیمه علی کریمی (۳۳) برای استقلال و دراگان کران (۴۳) برای پاختاکور گلزنی کردند.

ترکیب پاختاکور: الدوربیک سویونف، خوجی اکبر علی جنف، اسماعیلف، جلال‌الدین ماشاریپوف، دراگان کران، ایگور کریمتس، دوستون برگ خامادوف، اودیل ژامرابکوف، سردار خوجایف، فرخ سایفیف و ارن دردیوک.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، مسعود ریگی، محمد دانشگر و امیر ارسلان مطهری.

دقیقه ۴: ارسلان مطهری به دلیل خطا روی بازیکن حریف از داور عمانی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶: ایگور کریمتس از پاختاکور با خطا روی فرشید اسماعیلی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲۵: شوت از راه دور بازیکن پاختاکور را سیدحسین حسینی دفع کرد.

دقیقه ۲۵: استقلال در ضد حمله صاحب موقعیت شد که دیاباته در موقعیت تک به تک توپش را به سینه دروازه‌بان پاختاکور زد و توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳: تیم استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شده بود که علی کریمی، هافبک این تیم به زیبایی دروازه ازبکستانی را باز کرد.

دقیقه ۳۶: نفوذ قائدی می‌رفت تا موقعیت دیگری برای استقلال ایجاد کند، اما مدافعان پاختاکور مانع پاس دادن او شدند.

دقیقه ۴۴: توپ ارسالی از نقطه کرنر را دراگان وارد دروازه استقلال کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.