مربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: ما هم مثل استقلال تیم فیزیکی داریم و مطمئنا حریفمان را به زحمت خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «پیتر هویسترا» کمک مربی هلندی پاختاکور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی با استقلال یک بازی مهم برای ماست. آنها یک تیم فیزیکی و قدرتمند هستند، اما ما هم تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل آنها مقاومت کنیم، این تیم را به زحمت بیندازیم و مطمئناً آنها را به زحمت خواهیم انداخت.

مربی تیم پاختاکور درباره وضعیت سرمربی این تیم تصریح کرد: «شوتا آرولادزه» سرمربی تیم ما وضعیتش پس از تست مثبت کرونا رو به بهبود است و مراقبت‌هایی که اینجا از او شده، باعث شده حال او رو به بهبود باشد.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌توانیم با سرمربی تیم‌مان در یک اتاق حضور داشته باشیم، اما از طریق تکنولوژی با او در ارتباط هستیم و در بازی مقابل استقلال هم با نقطه نظرات او بازی خواهیم کرد.

مربی تیم پاختاکور تاکید کرد: مانند بازی قبلی، در بازی مقابل استقلال هم برای شوتا آرولادزه، سرمربی تیم‌مان بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم با صعود به مرحله بعدی، همچنان در مسابقات حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان فردا شنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.