سرمربی الدحیل قطر اشتباهات فردی بازیکنانش را عامل حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا دانست.

سرمربی الدحیل قطر اشتباهات فردی بازیکنانش را عامل حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه الدحیل قطر، ولید رِگ‌رگی پس از شکست یک بر صفر الدحیل برابر التعاون عربستان و عدم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در طول این بازی مرتکب اشتباهات زیادی شدیم که در نهایت فرصت را به حریف عربستانی در دقایق پایانی برای زدن گل پیروزی داد. من به بازیکنان الدحیل گفته بودم که باید از همان ابتدای بازی روی حریف فشار بیاورند، اما به نظر می‌رسید خسته هستند.

سرمربی تیم الدحیل قطر افزود: التعاون هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت و از سویی المعز علی در خط حمله الدحیل فرصت‌های زیادی را از دست داد. البته حرف‌هایم بدین معنا نیست که دنبال بهانه هستم. فقط می‌‌گویم اشتباهات بازیکنان باعث شد تا بدترین سناریوی برای الدحیل رقم بخورد. با وجود حذف از لیگ قهرمانان آسیا به الدحیل ایمان داریم و رقابت‌های مهمی در لیگ ستارگان و جام امیر قطر در انتظار ماست.

رامین رضاییان، بازیکن خط دفاعی الدحیل به دلیل محرومیت در بازی برابر التعاون حضور نداشت.

در جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس با ۱۰ امتیاز صدرنشین شد و التعاون عربستان هم با ۹ امتیاز و به لطف برتری در بازی رو در رو مقابل الدحیل در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین الدحیل قطر با ۹ امتیاز رتبه سوم گروه را به خود اختصاص داد و الشارجه امارات با هفت امتیاز قعرنشین شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.