رئیس پیشین باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد که پنج کشور کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را تحت کنترل خود قرار داده‌اند.

رئیس پیشین باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد که پنج کشور کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را تحت کنترل خود قرار داده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، نواف بن‌سعد در واکنش به کنار گذاشته شدن الهلال از لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم AFC‌ گفت: این اتفاق نشان داد که تیم قهرمان باشگاه‌های آسیا آسیب‌پذیرین تیم برابر بی‌عدالتی است. کاری که کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال فوتبال عربستان انجام می‌دهد مشکوک است، زیرا این نهاد فوتبال در آسیا را به دلیل حضور تیم‌های ملی قطر و ژاپن در کوپه‌آمریکا به تعویق می‌اندازد اما تعویق دیدارهای الهلال را به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنانش به ویروس کرونا را نمی‌پذیرد. عربستان باید از AFC به فیفا شکایت کند.

رئیس پیشین باشگاه الهلال عربستان افزود: سه کشور در شرق و دو کشور در غرب قاره آسیا AFC را تحت کنترل خود دارند. مسئولیت اتفاقی که برای الهلال افتاده با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا است اما او هیچ‌کاره است و حضورش در این سمت صوری است.

وی عنوان کرد: دشواری‌های تیم‌های سعودی در لیگ قهرمانان آسیا رو به افزایش است و همه از سکوت AFC هنگام سفر این تیم‌ها به ایران و مشکلاتی که با آن مواجه بودند آگاه هستند. الهلال به دلیل مشکلات سیاسی عربستان با قطر درخواست برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشوری بی‌طرف داد اما رد شد. در قطر دیدیم که برای تحریک تیم‌های عربستانی تصویر حاکم این کشور را روی اتوبوس‌ها حک کردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )