مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل التعاون و شارجه امارات نشان دادیم لیاقت صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل التعاون و شارجه امارات نشان دادیم لیاقت صعود به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا را داریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شارجه امارات و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر بازی با شارجه کمی حساس شده بود، ولی بچه‌ها فوق‌العاده بازی کردند. تبریک می‌گویم به هواداران و کسانی که عاشق پرسپولیس هستند و باید برای بازی بعد آماده شویم.

وی درباره اینکه کمتر کسی فکر پیروزی با چهار گل مقابل شارجه را می‌کرد، گفت: ما واقعاً در بازی قبل هم مقابل الدحیل حق‌مان باخت نبود. فکر می‌کنم برد مقابل التعاون و پیروزی در این بازی نشان داد که جزو تیم‌هایی هستیم که لیاقت داریم پله پله به مراحل بالا صعود کنیم. در مراحل بعد بازی‌ها سخت می‌شود و تیم‌ها همه خوب هستند، ان‌شاءالله به دنبال یک برد دیگر هستیم تا یک اتفاق خوب رقم بخورد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان یادآور شد: ما تیم بزرگ پرسپولیس هستیم و همه دست به دست هم می‌دهیم تا اتفاقی خوب رقم بخورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )