هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران به صورت افتخاری در مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها شرکت خواهد کرد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران به صورت افتخاری در مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها شرکت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، بنا به گفته سرپرست دبیری فدراسیون تنیس، مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها از نهم تا یازدهم آبان ماه برگزار می‌شود و علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال ایران در این رویداد که دیپلمات‌های تنیس باز از سفارتخانه‌های مختلف شرکت می‌کنند، حضور افتخاری خواهد داشت.

فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون تنیس که از اهالی پیشین این رشته مهیج محسوب می‌شود و سابقه فعالیت در فدراسیون را به عنوان سرپرست تیم ملی تنیس و همچنین مشاور رییس فدراسیون داشته و سابقه حضور در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس را دارد خبر از برگزاری جام دیپلمات ها داد. وی گفت که قرار است این مسابقات نهم تا یازدهم آبان ماه با حضور دیپلمات‌های فعال در ایران برگزار شود و علی کریمی هم به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و بازیکن مطرح در قاره کهن که سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد، در این جام حضور افتخاری خواهد داشت.

ضیا آذری در دهه هفتاد با قرار گرفتن در درون دروازه پرسپولیس، دوران فوتبالی خود را آغاز کرد و قابلیت‌های زیادی برای ورود به تیم بزرگسالان نشان داد اما با قبولی در کنکور پزشکی به دوران فوتبالی خود پایان داد و تنیس را به عنوان ورزش محبوب خود در کنار پزشکی ادامه داد تا اینکه اکنون در سمت دبیری فدراسیون فعالیت می‌کند.

ضیا آذری و علی کریمی روز گذشته با هم تنیس بازی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.