سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر الاهلی عربستان به تعریف و تمجید از بازیکنانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر الاهلی اظهار کرد:‌ بازیکنان ما یک روز فوق‌العاده را پشت سر گذاشتند و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ما یک لیگ فرسایشی در ایران داشتیم و روی بازیکنان فشار بود و تعدادی از آن‌ها مصدوم بودند ولی با تلاش، خودشان را به این بازی‌ها رساندند. اواخر بازی چند بازیکن ما دچار گرفتگی عضله شدند. با این شرایط با غیرت ایرانی فوتبال بازی کردند.

او اضافه کرد:‌ بازیکنان ما فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم. امیدوارم در ادامه راه شرایطی را به وجود بیاوریم که به مراحل بالاتر هم صعود کنیم. باشگاه ما هوادار میلیونی دارد و بالای ۴۰-۳۰ میلیون هوادار پشت این تیم هستند. من این پیروزی را به هواداران خوب‌مان تبریک می‌گویم و این پیام را به آن‌ها می‌دهم که ما با تمام توان‌مان برای خوشحال کردنشان می‌جنگیم.

نامجومطلق اضافه کرد: در بازی قبلی نیمه اول خوبی نداشتیم چون بازیکنان از شرایط بازی دور بودند و آمادگی بازی نداشتند و نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم. این به ما کمک کرد تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. ما اینجا سعی کردیم کار ریکاوری روی بازیکنان انجام دهیم. بازیکنان امروز نسبت به بازی قبلی شاداب‌تر بودند. با توجه به اینکه مصدومان زیادی داریم باید خیلی هوشیارانه عمل کنیم و بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم تا در مسابقه بعدی هم بتوانیم چنین کیفیتی را به نمایش بگذاریم و این سخت است. بازی‌ها سه روز به سه روز انجام می‌شود و بازیکنان ما در این شرایط فوتبال بازی نکرده‌اند. ما اینجا سعی می‌کنیم این شرایط را برایشان آماده کنیم و با آمادگی کامل در بازی‌های بعدی وارد زمین شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )