رسانه ورزشی عربستانی بازی نماینده ایران برابر الاهلی جده در دور پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ستود.

رسانه ورزشی عربستانی بازی نماینده ایران برابر الاهلی جده در دور پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را ستود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، تیم الاهلی دومین شکست متوالی‌اش را در دور پایانی لیگ قهرمانان آسیا امشب با نتیجه ۳ بر صفر برابر استقلال پذیرا شد. شکست نخست این تیم با نتیجه ۲ بر یک برابر الشرطه عراق شکل گرفته بود.

الاهلی با وجود این شکست و اندوخته شش امتیازی‌اش صدرنشین جدول رده‌بندی گروه A لیگ قهرمانان آسیا باقی‌ ماند. استقلال پنج امتیازی هم به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به الشرطه عراق در رده دوم جدول قرار گرفت تا حریف الهلال در مرحله بعدی این رقابت‌ها شود.

این روزنامه ورزشی عربستان در ادامه نوشت: بازی با برتری فنی استقلال آغاز شد و این تیم بارها دروازه الاهلی را برای رسیدن به گل تهدید کرد. استقلال سرانجام روی شوت مهدی قائدی در دقیقه ۲۹ به گل نخست خود دست یافت. علی کریمی ۱۰ دقیقه بعد در محوط جریمه الاهلی گل دوم را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم شرایط بازی تغییر چندانی نکرد و استقلال تهران همچنان به بازی هنرمندانه‌اش در میدان ادامه داد. این تیم با گل سوم توسط دیاباته در دقیقه ۵۴ برتری‌اش را تثبیت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.