عبدالله حسینی مدافع جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای ادامه فوتبالم انتخاب درستی انجام دادم و امیدوارم فصل خوبی را در ذوب‌آهن سپری کنم.

عبدالله حسینی مدافع جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای ادامه فوتبالم انتخاب درستی انجام دادم و امیدوارم فصل خوبی را در ذوب‌آهن سپری کنم. عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جدایی از گل‌گهر و حضورش در ذوب‌آهن گفت: قرارداد من با گل‌گهر به اتمام رسیده بود و بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر با چند پیشنهاد مواجه شدم که در نهایت ذوب‌آهن را انتخاب کردم. از اینکه به یک تیم ریشه‌دار و قدیمی پیوستم، خوشحالم و فکر می‌کنم انتخاب درستی انجام دادم. امیدوارم در کنار رحمان رضایی، بازیکنان ذوب‌آهن و هواداران این تیم فصل خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از سوی باشگاه گل‌گهر برای تمدید قرارداد پیشنهاد داشته است، تصریح کرد: بله، من پیشنهاد تمدید قرارداد داشتم و باشگاه با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرد که ظاهراً پیشنهاد مالی آنها چندان مناسب نبود و از این لحاظ به توافق نرسیدیم.

مدافع جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان اظهار داشت: من فصل خوبی در گل‌گهر داشتم و ۲۶ بازی پیاپی به صورت فیکس به میدان رفتم. هر چند که در طول فصل سختی کشیدیم و در پایین جدول بودیم، ولی خدا را شکر که در اواخر لیگ نتایج خوبی گرفتیم و در لیگ برتر ماندگار شدیم. من برای گل‌گهر، امیر قلعه‌نویی و بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.