سرمربی تیم فوتبال وستهام و دو بازیکن او درست پیش از بازی این تیم در جام اتحادیه انگلیس مبتلا به کرونا شناخته شدند.

سرمربی تیم فوتبال وستهام و دو بازیکن او درست پیش از بازی این تیم در جام اتحادیه انگلیس مبتلا به کرونا شناخته شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیوید مویس سرمربی تیم فوتبال وستهام و دو بازیکن این تیم، عیسی دیوپ و جاش کولن درست در‌ آستانه مصاف این تیم با هال‌سیتی در دور سوم جام اتحادیه انگلیس باخبر شدند که نتیجه تست کرونای آنها مثبت شده است.

وستهام سه‌شنبه شب در دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس میزبان تیم هال‌سیتی بود و در حالی که مویس و دو بازیکنش در حال آماده کردن خود برای این بازی بودند به آنها اطلاع داده شد که به کرونا مبتلا هستند و باید ورزشگاه المپیک لندن را ترک کنند تا به قرنطینه خانگی بروند. به این ترتیب هاریسون اشبی و جک ویلشر جای دو بازیکن مبتلا را در ترکیب تیم گرفتند و آلن اروین دستیار مویس نیز به جای او مسئول هدایت تیم شد.

با وجود ابتلای این سه نفر که گویا هیچ یک از آنها علائم ابتلا به بیماری کرونا را هم نداشته‌اند، بازی مطابق برنامه برگزار و وستهام موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد و به دور چهارم صعود کند.

وستهام در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس موفق به کسب پیروزی نشده و در آنها به ترتیب مقابل نیوکاسل و آرسنال تن به شکست داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.