تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو مشهد در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو مشهد در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف حریفان خود خواهند رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو امروز (چهارشنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت که دیدار استقلال برای صعود به مرحله حذفی سرنوشت‌ساز بوده، اما بازی برای شهر خودرو تشریفاتی است.

استقلال - الاهلی عربستان ساعت ۱۸:۳۰

در گروه A، الوحده امارات از ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر انصراف داد تا معادلات این گروه پیچیده شود. استقلال مجبور شد دو بازی با الوحده را از دست بدهد و در سومین بازی به دیدار الشرطه عراق برود. نماینده عراق در دو دیدار گذشته خود در این گروه، تیم متوسطی نشان داده بود، اما برتری مقابل الاهلی معادلات را بهم زد. استقلال در بازی مقابل این تیم، در صورت شکست خیلی زود باید با مسابقات وداع می‌کرد، اما به تساوی یک - یک دست یافت تا امیدهایش زنده بماند.

استقلال برای صعود باید نماینده عربستان را شکست دهد. تنها در یک صورت برتری مقابل الاهلی می‌تواند مانع صعود نماینده ایران شود که نتیجه یک بر صفر شده و تعداد کارت زرد و قرمز‌های استقلال در گروه بیشتر از الشرطه شود. استقلال اگر یک بر صفر ببرد در تمام آیتم‌ها (امتیاز، گل زده، گل خورده، تفاضل گل و ...) با الشرطه برابر می‌شود و در این صورت کارت‌های زرد و قرمز کمتر تعیین‌کننده خواهد بود. تا قبل از بازی امشب، الشرطه یک اخراجی داشته و استقلال می‌تواند در صورت برتری یک بر صفر و نگرفتن کارت قرمز، با این نتیجه نیز صعود کند. هر پیروزی غیر از این نتیجه، آبی‌پوشان را راهی مرحله بعد خواهد کرد.

فارغ از معادلات ریاضی برای صعود، استقلال در دیدار با الشرطه در خط دفاعی کمی متزلزل نشان داد، به خصوص در ارسال از ضربات ایستگاهی و کرنر و شاید امروز محمد دانشگر جایگزین عارف غلامی شود.

جدول این گروه را در زیر مشاهده می‌کنید:

ردیفتیم‌هابازیبردمساویباختگل‌زدهگل‌خوردهتفاضلامتیاز۱الاهلی۳۲۰۱۴۳۱+۶۲الشرطه۴۱۲۱۴۴۰۵۳استقلال۳۰۲۱۳۴۱-۲ شهر خودرو - پاختاکور ازبکستان ساعت ۲۱:۳۰

تیم شهر خودرو که پیش از این حذف شده، امشب در دیداری تشریفاتی به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. این تیم با اولین تجربه مربیگری مهدی رحمتی نتوانست خیلی خودی نشان دهد و در دیدار برابر الهلال که تیم عربستانی بسیاری از بازیکنانش را در اختیار نداشت، اولین امتیاز خود را کسب کرد. آنها که بیشتر به دنبال کسب تجربه هستند، قصد دارند برای اعاده حیثیت و پایانی خوش به مصاف حریف ازبکستانی بروند. این دیدار شاید برای شهر خودرو مهم نباشد، اما پاختاکور برای صعود نیاز به پیروزی دارد.

جدول گروه B به شرح زیر است:

ردیفتیم‌هابازیبردمساویباختگل‌زدهگل‌خوردهتفاضلامتیاز۱الهلال۵۳۲۰۶۲۴+۱۱۲پاختاکور۵۲۲۱۶۳۳+۸۳شباب الاهلی امارات۵۲۱۲۴۴۰۷۴شهر خودرو۵۰۱۴۰۷۷-۱

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.