باشگاه مارسی فرانسه در واکنش به تأیید اتهام بازیکنش به توهین نژادپرستانه به نیمار، مدعی شده که ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن هم به بازیکن این تیم اهانت نژادپرستانه کرده است.

باشگاه مارسی فرانسه در واکنش به تأیید اتهام بازیکنش به توهین نژادپرستانه به نیمار، مدعی شده که ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن هم به بازیکن این تیم اهانت نژادپرستانه کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، یک روز پس از انتشارخبرهایی مبنی بر تأیید توهین نژادپرستانه آلوارو گونسالس مدافع اسپانیایی تیم فوتبال مارسی به پاری‌سن‌ژرمن توسط کارشناسان لب‌خوانی، اکنون باشگاه مارسی نیز در تماس با خبرگزاری رسمی فرانسه (AFP) مدعی شده که نیمار نیز به بازیکن ژاپنی این تیم توهین نژادپرستانه کرده است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه همه خاطیان درگیری فیزیکی دقایق پایانی دربی لوکلاسیک در هفته سوم لوشامپیونه فرانسه را مجازات کرده که نیمار هم یکی از آنها بوده که دو جلسه محروم شده است. پرونده این ماجرا برای رسیدگی به ادعای نیمار در مورد اهانت نژادپرستانه آلوارو گونسالس به او هنوز باز است و طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته به نظر می‌رسد ادعای نیمار درست بوده است. در صورتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه نیز مجازات گونسالس را تأیید کند، ممکن است او ۱۰ جلسه محروم شود.

در همین حال باشگاه مارسی مقابله به مثل کرده و با انتشار بیانیه در AFP مدعی شده که نیمار نیز در جریان دربی لوکلاسیک که با پیروزی تیم جنوب فرانسه به پایان رسید، به هیروتی ساکایی مدافع میانی ژاپنی این تیم توهین نژادپرستانه کرده و او را «چینی لعنتی» خطاب کرده است. این در حالیست که باشگاه مارسی پیش از این هم اتهامات دیگری علیه نیمار مطرح کرده بود.

طبق گزارش نشریه آ اس؛ در صورتی که اتهامات مطرح شده از سوی باشگاه مارسی علیه نیمار اثبات شود، احتمال دارد ۲۰ جلسه محرومیت برای این بازیکن برزیلی در نظر گرفته شود که ۱۰ جلسه آن مربوط به درگیری لفظی‌اش با آلوارو گونسالس و ۱۰ جلسه دیگر آن مربوط به توهین نژادپرستانه‌اش به ساکایی خواهد بود. قرار است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه احکام نهایی پرونده اتفاقات دربی لوکلاسیک را ظرف دو هفته آینده اعلام کند که احتمال دارد علاوه بر نیمار، مجازات‌هایی هم برای آنخل دی‌‌ماریا بازیکن آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن و آلوارو گونسالس در نظر گرفته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.