مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که اگر شرایط مناسب نباشد از این تیم جدا خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که اگر شرایط مناسب نباشد از این تیم جدا خواهد شد. وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و به قراردادم نیز پایبند هستم به همین دلیل در تمرینات حضور دارم. از دو سه تیم خوب در لیگ برتر پیشنهاد دارم و یک پیشنهاد خارجی هم داشتم که رسانه‌ای نکردم. با این حال برای ماندن دو مسئله برای من مهم است که یکی مربوط به قراردادم و دیگری مربوط به شرایط تیم است.

وی ادامه داد: فصل گذشته با ذوب‌آهن به توافق رسیدم ولی باید در مورد قراردادم فصل آینده با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم. امیدوارم حال آقای محمدی خیلی زود خوب شود تا دوباره بتواند در باشگاه فعالیت کند. متاسفانه در ایران ثانیه به ثانیه همه چیز گران می‌شود، ما با دلار ۱۱ هزار تومانی قرارداد امضا می‌کنیم ولی دلار به ۲۷ هزار تومان می‌رسد. در مورد وضعیت قراردادم و مسائل مالی با باشگاه صحبت خواهم کرد تا وضعیت مشخص شود، اگر شرایط مناسب نباشد من هم مثل خیلی از بازیکنان که از ذوب‌آهن جدا شدند، جدا خواهم شد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: فصل گذشته نتیجه نگرفتیم و طبیعتا انتظارات از ذوب‌آهن بالا است. تیم ما با جدایی چند بازیکن تاثیرگذار نیاز به جذب بازیکن دارد. نمی‌دانم باشگاه با چه نفراتی در حال مذاکره است ولی تیم ما اگر می‌خواهد برای کسب سهمیه یا قهرمانی بجنگد نیاز به بازیکنان با کیفیت داریم. اگر هم قرار است فقط در لیگ برتر بمانیم که داستان فرق می‌کند. دوست دارم بمانم ولی به شرطی که شرایط مهیا باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.