پس از به بن‌بست خوردن مذاکرات تیم‌های فوتبال یوونتوس و رم برای انتقال مهاجم بوسنیایی جالوروسی به تورین، او به بازی در پایتخت ایتالیا ادامه خواهد داد.

پس از به بن‌بست خوردن مذاکرات تیم‌های فوتبال یوونتوس و رم برای انتقال مهاجم بوسنیایی جالوروسی به تورین، او به بازی در پایتخت ایتالیا ادامه خواهد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «رُماپِرس» مذاکرات نافرجام باشگاه‌های رم و یوونتوس برای انتقال ادین ژکو به بیانکونری نه تنها سبب شد که قهرمان فصل گذشته سری A به سراغ آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکومادرید برود، بلکه به سناریوی جدایی مهاجم بوسنیایی جالوروسی نیز پایان داد.

با توجه به اینکه ژکو جز یوونتوس، مشتریان دیگری از جمله اینتر هم دارد، گویا او تصمیم گرفته است که به دوران بازی‌اش در رم ادامه دهد و بنابراین در فصل آینده هم به عنوان کاپیتان جالوروسی در پایتخت ایتالیا به کارش ادامه خواهد داد.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا؛ پس از آنکه رم صدور مجوز انتقال ژکو به یوونتوس را به موفقیت در خرید آرکادیوژ میلیک از ناپولی مشروط کرد و با توجه به کاهش چشمگیر سرعت مذاکرات رم و ناپولی برای انتقال میلیک به رم، یوونتوس ترجیح داد که ادین ژکو را هم مانند لوئیس سوارس فراموش کند و به سراغ مهاجم سابق خود یعنی آلوارو موراتا برود. موراتا امروز (سه‌شنبه) تست پزشکی‌اش در باشگاه یوونتوس را انجام داد و به زودی قرارداد قرضی‌اش که دارای بند خرید قطعی است را امضا می‌کند.

با وجود عجله یوونتوس برای جذب یک مهاجم، ژکو هرگز به رمی‌ها برای آزاد کردن او فشار نیاورد. گویا خود او به ماندن در رم خیلی هم بی‌میل نبوده، چرا که خانواده‌اش در این شهر راحت هستند و خیلی موافق جابجایی نبوده‌اند. به این ترتیب ژکو در هفته دوم سری A باید با پیراهن رم به مصاف یوونتوس برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.