سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان معتقد است اگر شهر خودرو شانس بیشتری داشت، می‌توانست نتایج بهتری در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان معتقد است اگر شهر خودرو شانس بیشتری داشت، می‌توانست نتایج بهتری در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، شوتا آرولادزه در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال شهر خودروی ایران اظهار داشت: هر بازی برای ما یک فینال است. من شخصیت بازیکنان ایرانی را می‌شناسم و می‌دانم آنها همیشه تا آخرین لحظه می‌جنگند. بازی مقابل هر تیم ایرانی برای هر تیمی دشوار است.

وی با بیان اینکه تیمش همیشه روی پیروزی تمرکز می‌کند، تصریح کرد: اگر از زمین پیروز بیرو‌ن بیاییم، نباید نگران سایر نتایج بود. در زمین باید خودمان را در موقعیت گلزنی قرار دهیم و از آن موقعیت‌ها حداکثر استفاده را ببریم. هدف ما در تمامی بازی‌ها یکسان و این هم نقشه ما برای دیدار بعدی‌مان است.

سرمربی پاختاکور ازبکستان با تمجید از شاگردان مهدی رحمتی گفت: مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که در رقابت‌های این گروه گلی به ثمر نرسانده، اما اگر به بازی‌های این تیم نگاه کنید، می‌بینید که آنها در تمامی بازی‌ها نمایش بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند و با کمی بخت و اقبال بیشتر، نتایج بهتری می‌گرفتند. حتی در بازی مقابل شهر خودرو در تاشکند، آنها به هیچ‌وجه سزاوار شکست ۳ بر صفر مقابل ما نبودند. ما تیم برتر میدان بودیم، اما اختلاف‌مان سه گل نبود. با احترام به مصاف رقیب آخر خود در این گروه به میدان خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.