سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در مسیر بودیم، آن هم به خاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و بسیار عصبانی هستم.

وی با اشاره به دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان تصریح کرد: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از این تیم داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به پیروزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که بعد از بازی با الشرطه عرض کردم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و به خاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند اما نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم. ما به تیم مقابل و انگیزه‌های بازیکنان آنها کاری نداریم. انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان می‌جنگیم.

نامجومطلق در پایان بار دیگر با اشاره به دیر رسیدن خود به نشست خبری گفت: امیدوارم اتفاق امروز که برای ما افتاد، آخرین اتفاق باشد، چرا که برای دیدار فردا نیاز به تمرکز داریم. اتفاق امروز برای ما خوشایند نبود و امیدوارم اولین و آخرین بار باشد که چنین اتفاقی می‌افتد. ما نیاز به آرامش داریم و امیدوارم فردا مشکلی پیش نیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.