سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل ولوز، از هافبک بلژیکی‌اش هم تمجید ویژه‌ای کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل ولوز، از هافبک بلژیکی‌اش هم تمجید ویژه‌ای کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس که در چارچوب هفته دوم این رقابت‌ها بود، با نتیجه ۳ بر یک در خانه ولورهمپتون به برتری رسیدند، پس از این بازی گفت: ما نمی‌توانستیم دوندگی بیشتر از این در زمین داشته باشیم چون بازیکنان‌مان خسته بودند اما در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. با توجه به شرایطی که در دو هفته اخیر داشتیم، انتظار داشتم که در این بازی به دردسر بیفتیم اما روی هم‌رفته بازی را در کنترل داشتیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌دانستیم که بازی در این ورزشگاه چقدر دشوار است. گاهی اوقات ما نیاز به زمان بیشتری داریم تا به بهترین شرایط خود برسیم اما شروع خوبی داشتیم و با پیروزی کارمان را آغاز کردیم.

سرمربی منچسترسیتی همچنین در تمجید از هافبک بلژیکی‌اش که گل اول این بازی را در دقیقه ۲۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اظهار داشت: نه‌ تنها بازی امروز، بلکه از زمانی که به تمرینات بازگشته‌ایم، دی‌بروینه فوق‌العاده متعهد بوده است. در حال حاضر کوین بازیکن فوق‌العاده مهمی برای ما به شمار می‌رود. دی‌بروینه البته همیشه بازیکن مهمی برای ما بوده اما با توجه به شرایطی که در آن هستیم، او حالا بازیکن خیلی مهمی برای ماست.

وی افزود: دی‌بروینه عالی بازی کرد و ضربه پنالتی را فوق‌العاده زد. ببینید او چه تعداد پاس داد و در زمین چقدر دوندگی داشت. کوین عالی بازی کرد، درست به مانند کل اعضای تیم. دی‌بروینه عاشق فوتبال بازی کردن است و فشاری را روی خود حس نمی‌کند. او دوست دارد در بالاترین سطح رقابت کند و بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود.

گواردیولا همچنین در تمجید از بازیکن جوانش که در این بازی گل دوم منچسترسیتی را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: فودن نیمه دوم عالی بازی کرد و گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند. او به ما کمک کرد تا توپ را بهتر حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.