تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با جذب فرهاد توکلی عملا به تیمی تبدیل شده که خیلی‌ها منتظر تماشای بازی این تیم هستند.

به گزارش ایسنا،تیم گیتی پسند اصفهان که در سالهای اخیر از رسیدن به جام قهرمانی ناکام بوده برای فصل پیش رو با وحید شمسایی به عنوان سرمربی به توافق رسید تا مشخص شود که با این چهره شاخص به چیزی جز قهرمانی لیگ برتر فوتسال فکر نمی‌کند.

در ابتدای کار این تیم با جذب بازیکنانی چون علیرضا وفایی، قدرت بهادری و سعید افشار خود را به سطح سایر تیم‌های مدعی رساند اما در ادامه مسیر، بازگشت سپر محمدی،نگه داشتن حمید احمدی و اصغر حسن زاده در این تیم و حفظ چند بازیکن ملی پوش دیگر و اضافه شدن چند بازیکن دیگر، گیتی پسند را در حد یک مدعی جدی مطرح کرد.

با این حال این تیم در آخرین خرید خود فرهاد توکلی ستاره فوتسال ایران را جذب کرد تا تیر خلاص را به همه مدعیان شلیک کرده و رسما لقب کهکشانی را به خود بگیرد. فرهاد توکلی که قرار بود با تیم الکویت به میدان برود با لغو جام باشگاه‌های آسیا قید حضور در این تیم را زد تا با پیشنهاد خوب گیتی پسندی ها راهی این تیم شود. گیتی پسند علاوه بر جذب این نفرات، تمرینات سخت بدنسازی خود را در زمین های ماسه ای فوتبال ساحلی آغاز کرده و به نظر می‌رسد شمسایی عزم خود را جزم کرده تا هم گیتی پسند را پس از سال‌ها به قهرمانی برساند و هم در بازگشتش به فوتسال پس از دو سال دوری چهارمین قهرمانی خود را کسب کرده و به پرافتخارترین مربی لیگ برتر فوتسال تبدیل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.