اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: ۱۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در مرحله دوم میان نیازمندان استان خوزستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز در آئین در رژه خودرویی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یاد شهیدان والامقامی را که برای نابودی دشمن برای بیرون کردن دشمنان و به خاک مالیدن پوزه دشمنان با افتخار در طول هشت سال جانانه ایستادند و افتخارآفرینی کردند، گرامی می‌داریم.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس و نبود شرایط برگزاری رژه اشاره کرد و افزود: امروز در محل یادمان شهدای تروریستی برنامه کلنگ زنی انجام شد و در این ساعت نیز رژه خودرویی برای برگزاری کمک‌های مؤمنانه داشتیم.

شاهوارپور با تقدیر از حضور سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و امیر بیدادی جنوب غرب ارتش در این مراسم، بیان کرد: با مدیریت و محوریت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و با ابلاغ مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه از ماه رمضان، کمک‌ها به طور مداوم برای رفع مشکلات نیازمندان انجام شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: در مرحله اول بیش از ۳۰۰ هزار بسته در نقاط مختلف استان جمع آوری و توزیع شد و برای اجرای مرحله دوم نیز با کمک خیران، نهادها، شرکت‌های مختلف و مجموعه نیروهای مسلح نیز بیش از ۵۴ هزار بسته تهیه شد که ۱۰ هزار بسته را امروز توزیع می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: در این مرحله دوم نیز کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های کمک معیشتی، کارت هدیه، لوازم تحریر، جهیزیه، پوشاک و کفش مدرسه، اقلام بهداشتی و اقلام ورزشی تهیه شد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز پخت نان را تعطیل کرده و آرد را خریداری و بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.