باشگاه ولورهمپتون در یکقدمی به خدمت گرفتن مدافع پرتغالی آبی‌واناری‌هاست.

باشگاه ولورهمپتون در یکقدمی به خدمت گرفتن مدافع پرتغالی آبی‌واناری‌هاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ نلسون سمدو که آینده حرفه‌ای‌اش در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام است و گفته می‌شود یکی از بازیکنانی است که بارسلونا قصد دارد در این تابستان در لیست خروجی قرار دهد، ممکن است فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت»، باشگاه ولورهمپتون به منظور به خدمت گرفتن این مدافع پرتغالی با بارسلونا در حال مذاکره است. نونو اسپیرتو سانتو، سرمربی پرتغالی ولوز جذب هموطنش را در اولویت‌های خود قرار داده است.

انتظار می‌رود ولورهمپتون بتواند در ازای ۳۰ میلیون پوند سمدوی ۲۶ ساله را از بارسلونا به خدمت بگیرد. پیش از این «رادیو کاتالونیا» گزارش داده بود مسئولان باشگاه بارسلونا مصمم به فروش مدافع پرتغالی خود در این تابستان هستند، به این منظور با ژرژ مندس مدیربرنامه‌های او در ارتباطند.

سمدو که در سال ۲۰۱۷ از بنفیکا به بارسلونا پیوست و تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد، مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی و یوونتوس نیز قرار دارد. او فصل اخیر در ۳۲ بازی لالیگایی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.