پایگاه خبری الفرات عراق در گزارشی به تساوی شب گذشته دو تیم الشرطه و استقلال اشاره کرد.

پایگاه خبری الفرات عراق در گزارشی به تساوی شب گذشته دو تیم الشرطه و استقلال اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبرى الفرات عراق پس از تساوى تیم‌هاى استقلال و الشرطه در گزارشی با اشاره به برترى روشن آبى‌پوشان در نیمه دوم بازى نوشت: الشرطه در دقایق پایانى مسابقه تلاش مى‌کرد با اتلاف وقت نتیجه تساوى را حفظ کند.

در این گزارش آمده است: بازیکنان الشرطه در ابتداى بازى مقابل استقلال نمایش خوبى داشتند و با تحرکات گسترده در همه جناح‌ها حملات متنوعى روى دروازه استقلال ترتیب دادند و صاحب موقعیت‌هاى مناسبى شدند.

شروع بازى به خوبى نشان مى‌داد الشرطه با نزدیک شدن به دروازه استقلال مى‌خواهد نتیجه مورد نظر خودش را کسب کند. فشار حملات الشرطه حفظ شد تا در دقیقه ۲۶ سبزپوشان به گل برترى دست یافتند. مازن فیاض عملکرد موفقى در این بازى داشت به شکلى که مدافعان استقلال نگران حرکات این بازیکن بودند.

الشرطه در نیمه دوم عقب نشینى کرد و به استقلال فرصت داد تا کنترل بازى را در دست بگیرد. استقلالى‌ها فرصت‌هاى خوبى در این نیمه خلق کردند و الشرطه همچنان به بازى دفاعى خودش ادامه داد تا بالاخره مطهرى گل تساوى را به ثمر رساند.

الشرطه در ادامه شکل بازى خودش را از دست داد و تعویض‌هاى مربى سودى نداشت. همچنان استقلال تیم برتر میدان بود و موقعیت‌هاى مناسبى به دست آورد در حالى که الشرطه تنها به دنبال اتلاف وقت و حفظ نتیجه مساوى بود.

سرنوشت صعود در بازى روز چهارشنبه تیم‌هاى استقلال و الاهلى رقم خواهد خورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.