سرمربی تیم فوتبال چلسی باخت خانگی تیمش مقابل لیورپول در هفته دوم لیگ برتر انگلیس را به ۱۰ نفره شدن تیمش و اشتباه دروازه‌بان آبی‌های لندن ربط داد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی باخت خانگی تیمش مقابل لیورپول در هفته دوم لیگ برتر انگلیس را به ۱۰ نفره شدن تیمش و اشتباه دروازه‌بان آبی‌های لندن ربط داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد پس از باخت ۲ بر صفر تیم فوتبال چلسی مقابل لیورپول در دیداری که میزبان لندن در پایان نیمه اول با اخراج آندریاس کریستنسن ۱۰ نفره شد، اشتباه فاحش دروازه‌بان تیم کپا آریسابالاگا در صحنه گل دوم حریف به خبرنگاران گفت: اشتباهی که ازکپا سر زد بسیار بزرگ و واضح بود. بدون آن اشتباه و در صورتی که پنالتی‌مان به گل تبدیل می‌شد نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد. اکنون وظیفه من به عنوان سرمربی تیم این است که به کپا روحیه بدهم. کاری که او کرد اشتباه مسلم بود و خودش هم قبول کرد. با وجود این شکست من از چند جهت خوشحالتر از هفته پیش هستم که برایتون را شکست دادیم. بازی‌مان مقابل لیورپول، نمایشی از روحیه و شخصیت بود و بسیاری از بازیکنانم هم نشان دادند که در چه سطحی هستند.

لمپارد افزود: من فکر می‌کنم اگر ما ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم بیشتر از این‌ها در زمین حریف پیشروی کنیم. چون ۱۰ نفره شدیم من نگران شیوه دفاع کردن‌مان در محوطه جریمه بودم. در نیمه اول کارمان در فاز دفاعی عالی بود اما بعد از اخراج کریستنسن، جریان بازی به کلی عوض شد. از نظر تعداد موقعیت‌های گلزنی در نیمه اول دو تیم برابر بودند. آن کارت قرمز اما روند مسابقه را عوض کرد. به نظر من داور هم‌ می‌‌توانست کارت قرمز بدهد هم می‌توانست ندهد. راستش را بخواهید خودم هم اول که دیدم داور به کریستنسن کارت زرد نشان داد تعجب کردم. البته اگر او در همان صحنه اول هم کارت قرمز نشان می‌داد فرقی نمی‌کرد و ما باید با آن کنار می‌آمدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.