یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان در نیمه اول بازی مقابل الشرطه عراق نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند اما با تغییراتی که در نیمه دوم به وجود آمد، شرایط برای این تیم تغییر کرد.

منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی آبی‌پوشان مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ استقلال در نیمه اول به هیچ عنوان کیفیت خوبی از خودش ارائه نداد. دفاع بسیار نامنظم بود و خط هافبک کارایی لازم را نداشت و مهاجمان هم برای خودشان استراحت می‌کردند. به نظر من تعویض‌های بازی باید زودتر انجام می‌شد اما فکر می‌کنم در نیمه دوم شرایط به کلی برای استقلال تغییر کرد و بازیکنان، دستوراتی را که کادر فنی داده بود در این نیمه به خوبی اجرا کردند.

رشیدی درباره عملکرد تیم عراقی در این بازی گفت: الشرطه در نیمه اول روی بازیکنان سرعتی‌اش برنامه‌ریزی کرده بود و توانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند و به گل برسد و از توپ‌های هوایی استفاده کرد. اگر این روند ادامه داشت‌،‌ شاید اتفاقات دیگری در بازی رخ می‌داد.

او در پاسخ به این سوال نقش علی کریمی با حضور خود در نیمه دوم بازی چقدر موثر بود؟ اظهار کرد: علی کریمی خیلی تاثیر داشت و هافبک‌ها خیلی منظم‌تر شدند. در نیمه اول هافبکی نبود که پاس درست و حسابی روانه محوطه جریمه حریف کند و کاملا در خط هافبک استقلال یک بی‌نظمی آشکاری دیده می‌شد اما علی کریمی شرایط را برای استقلال تغییر داد. کریمی می‌تواند خیلی در استقلال موثر باشد و حضور او در تیم ارزش دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: من فکر می‌کنم استقلال دربازی بعدی هماهنگ‌تر می‌شود. ما در خط دفاعی ما بسیار کار داریم و همچنین خط هافبک باید هماهنگ‌تر باشد. الاهلی عربستان یک تیم پرقدرت است و سال‌های سال فوتبال خوبی ارائه داده است. استقلال هم تیم بسیار خوبی است و امیدوارم که آبی‌پوشان در بازی پیش رو خود عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.