دومین برد روباه‌ها در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی مقابل برنلی رقم خورد.

دومین برد روباه‌ها در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی مقابل برنلی رقم خورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دومین شب از هفته دوم لیگ برتر انگلیس امشب (یکشنبه) تیم فوتبال لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور میهمان خود تیم فوتبال برنلی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد.

در این بازی برنلی با گلزنی کریس وود در دقیقه ۱۰ پیش افتاد، اما لسترسیتی با گلزنی هاروی بارنز در دقیقه ۲۰، اریک پیترز در دقیقه ۵۰ (گل به خودی) و جیمز جاستین در دقیقه ۶۱ ورق را به سود خود برگرداند. جیمی دان در دقیقه ۷۳ یکی از گل‌های خورده را برای برنلی جبران کرد، اما شش دقیقه بعد دنیس پرائت دوباره اختلاف دو تیم را به دو گل افزایش داد.

به این ترتیب روباه‌ها با کسب دومین پیروزی‌شان در این فصل شش امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به دیگر تیم‌های شش امتیازی جدول، صدرنشین شدند. برنلی اما پس از اولین بازی‌اش در این فصل (بازی هفته اول این تیم به تعویق افتاد) در رده چهاردهم قرار گرفت.

هفته دوم لیگ برتر انگلیس دوشنبه با دو بازی به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران استون‌ویلا از شفیلدیونایتد پذیرایی می‌کند و در بازی دوم از ساعت ۲۲:۴۵ منچسترسیتی در خانه ولورهمپتون به میدان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.