دیدارهای هفته دوم لالیگای اسپانیا با پیروزی خانگی تیم‌های فوتبال رئال بتیس و گرانادا ادامه پیدا کرد.

دیدارهای هفته دوم لالیگای اسپانیا با پیروزی خانگی تیم‌های فوتبال رئال بتیس و گرانادا ادامه پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، امشب (یکشنبه) دو بازی دیگر برگزار شد که در آنها تیم‌های فوتبال رئال بتیس و گرانادا مقابل میهمانان خود به برتری رسیدند.

در ورزشگاه بنیتو ویامارین، تیم فوتبال بتیس میهمانش رئال وایالدولید را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و دومین برد خود را کسب کرد. نبیل فکیر در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی و ویلیام کاروالیو در دقیقه ۱۸ گل‌های تیم رئال بتیس را به ثمر رساندند.

گرانادا نیز مانند بتیس دومین برد متوالی خود را در این فصل کسب کرد. این تیم که میزبان آلاوس بود، میهمانش را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کرد که در این مسابقه روبرتو سولدادو در دقیقه ۷ و داروین ماچیس در دقیقه ۷۹ برای گرانادا و خوسلو در دقیقه ۲۲ برای آلاوس گلزنی کردند.

به این ترتیب تیم‌های بتیس و گرانادا هر دو با شش امتیاز و تفاضل گل مشابه و به خاطر تعداد گل زده متفاوت به ترتیب در رده‌‌های اول و دوم قرار گرفتند.

در آخرین بازی هفته دوم لالیگا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران تیم فوتبال رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میهمان رئال سوسیه‌داد خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.