یک نشریه انگلیس فاش کرد که مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال پیش از تمدید قراردادش با این تیم از سوی بارسلونا پیشنهادی دریافت کرده بود.

یک نشریه انگلیس فاش کرد که مهاجم گابنی تیم فوتبال آرسنال پیش از تمدید قراردادش با این تیم از سوی بارسلونا پیشنهادی دریافت کرده بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه دیلی‌میل انگلیس مدعی شده است که پیر امریک اوبامیانگ می‌توانست به جای تمدید قراردادش با آرسنال برای بارسلونا بازی کند. این نشریه نوشته است در هفته‌های پایانی فصل گذشته که اوبامیانگ به خاطر ناکامی آرسنال در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای ماندن در شمال لندن مردد شده، بود هم بارسلونا هم اینتر به او پیشنهاد دادند.

اتما اوبامیانگ ۳۱ ساله هفته گذشته قراردادش که تا پایان فصل جاری اعتبار داشت را برای ۲ فصل دیگر تمدید کرد و تا سال ۲۰۲۳ در این تیم ماندنی شد. به موجب این قرارداد او همچون مسعوت اوزیل هفته‌ای ۳۸۵ هزار یورو حقوق می‌گیرد و پردرآمدترین بازیکن تیم می‌شود.

اوبامیانگ بهترین گلزن فصل گذشته آرسنالی‌ها بود و در این فصل هم خیلی زود تأثیر خودش را بر عملکرد این تیم گذاشت و به توپچی‌ها برای کسب پیروزی در جام خیریه و هفته نخست لیگ برتر انگلیس کمک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.