بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در دیدارهای حساسی مثل بازی با الدحیل مهمترین فاکتور این است که تیم گل اول بازی را دریافت نکند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در دیدارهای حساسی مثل بازی با الدحیل مهمترین فاکتور این است که تیم گل اول بازی را دریافت نکند. عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: مهمترین فاکتور پرسپولیس در دو بازی گذشته‌ مقابل التعاون، انرژی زیادی است که بازیکنان در زمین دارند. پرسپولیس در این دو بازی خیلی با انگیزه بود و فکر می‌کنم به جز مسائل فنی و تاکتیکی، عامل پیروزی همین موضوع انگیزه و انرژی زیاد بازیکنان بود.

وی با اشاره به دیدار فردای این تیم مقابل الدحیل قطر عنوان کرد: مهمترین موضوع برای موفقیت در بازی‌های اینچنینی اول گل نخوردن است. پرسپولیس در دو بازی گذشته نشان داده سخت گل می‌خورد، هر چند این موضوع فقط در دو بازی گذشته صدق نمی‌کند و از وقتی یحیی گل‌محمدی به تیم آمده، پرسپولیس سخت گل می‌خورد. در بازی با الدحیل مهمترین نکته این است که تیم ابتدا گل نخورد و در وهله دوم در حملات از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان جدید در این تیم خاطرنشان کرد: همه بازیکنان جدید این تیم به خصوص عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی و حامد لک خیلی خوب کار کرده‌اند. این خیلی سخت است وقتی بازیکنی تازه وارد تیم می‌شود بلافاصله وارد لیگ قهرمانان شود ولی بازیکنان جدید توانستند در مدت زمان کوتاه به خوبی خود را با شرایط پرسپولیس و لیگ قهرمانان وفق دهند.

آقایی درباره اینکه چه پیش‌بینی از بازی فردای پرسپولیس و الدحیل دارد، گفت: نتیجه از قبل قابل پیش‌بینی نیست. اگر پرسپولیس اول گل نخورد قطعاً در زمین شرایط بهتری خواهد داشت چون در این بازی‌ها تیمی که اول گل می‌خورد به شدت به دنبال جبران خواهد بود و همین موضوع ممکن است باعث بهم ریختن تیم شود.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و الدحیل ساعت ۱۸:۳۰ فردا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.