یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با تیم مدعی الدحیل کار دشواری پیش رو دارد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با تیم مدعی الدحیل کار دشواری پیش رو دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الدحیل قطر اظهار داشت: هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد. پنجمین بازی گروهی ما با الدحیل است که تیمی مدعی صعود از گروه است و حتی می‌توان گفت مدعی قهرمانی.

وی در ادامه افزود: الدحیل واقعاً تیمی خوب و فوق‌العاده است، با بازیکنانی بسیار خوب. بازی کردن مقابل چنین تیمی واقعاً سخت است و با توجه به نتایجی که در دو بازی قبل گرفتیم، خیلی با امیدواری و انگیزه بیشتر مقابل الدحیل قرار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر بازی که جلو می‌رویم، حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. در گروه ما هم که همه تیم‌ها مدعی صعود هستند و تا روز آخر مشخص می‌شود که چه تیم‌هایی از این گروه صعود می‌کنند. امیدوارم مانند دو بازی قبل بتوانیم خوب بازی کنیم و با توجه به فشردگی مسابقات، سعی کردیم بازیکنان در این یکی دو روز در بحث ریکاوری خوب عمل کنند تا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار بگیرند. بازیکنان بزرگی داریم با روحیه جنگندگی بالا و امیدوارم در بازی فردا نتیجه بگیریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی به گل می‌رسد و آیا تیمش می‌تواند بازهم روی ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شود، گفت: در این دو بازی، موقعیت‌های خوبی هم در جریان بازی داشتیم و هم در ضربات ایستگاهی. در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم، وگرنه با گل‌های بیشتری بازی را می‌بردیم. در تمام بخش‌های هجومی برنامه داریم و دوست داریم به گل برسیم. همچنین در بحث مالکیت و موقعیت‌سازی خودم دوست دارم که بیشتر گل بزنیم و روی ضربات ایستگاهی هم که روش دیگری برای رسیدن به گل است، کار می‌کنیم.

وی درباره شرایط تیمش و تفاوت لیگ قهرمانان آسیا پیش و پس از کرونا گفت: در دو بازی اول که مقابل شارجه و الدحیل به میدان رفتیم، شرایط‌مان خوب بود و بازی‌های خوبی انجام دادیم. با این حال پس از کرونا، سه ماه بازیکنان ما در قرنطینه بودند و تمرین نداشتند. پس از آن لیگ را شروع کردیم و مقتدرانه و با اختلاف امتیاز قهرمان لیگ ایران شدیم. بعد از دیدارهای لیگ هم وارد نقل‌وانتقالات شدیم و این فشردگی بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا، کمی رخوت را در بازیکنان ایجاد کرده است. این مسئله شرایط را برای بازیکنان سخت کرده که ۱۵ ماه در یک فصل مانده و تمرین کرده‌اند و می‌دانم که این شرایط برای همه تیم‌ها بوده است. با این حال ذهنیت بازیکنان در این مدت خیلی به ما کمک کرده است که هیچ وقت از بازی کردن و بردن خسته نشوند. آنها خودشان را ثابت کرده‌اند و یک هدف بزرگ را دنبال می‌کنند که هواداران را شاد کنند. با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، خودشان سعی دارند با ایجاد روحیه تیمی و همبستگی این مشکلات را برطرف کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش در استادیوم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ بازی می‌کند و تکنولوژی این استادیوم‌ها را چطور می‌بیند، اظهار داشت: قبل از هر چیزی از فدراسیون فوتبال قطر و دولت این کشور بابت ساخت چنین استادیوم‌هایی تشکر می‌کنم. خیلی از جاها رفته‌ام و چنین استادیوم‌های با چنین تکنولوژی ندیده‌ام و این اعتبار خوبی حتی برای آسیا رقم زده است. هیچ کشوری به جز کشور قطر این آمادگی را نداشت که لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند. از تک تک آنها تشکر می‌کنیم و برای قطری‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم همه کشورهای آسیایی به جایی برسند که چنین استادیوم‌هایی در کشورشان داشته باشند. کار سختی است، اما با برنامه‌ریزی خوب می‌توان چنین کاری را رقم زد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )