مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد حامد لک در چارچوب دروازه این تیم گفت: لک برای اینکه بتواند یک دروازه‌بان مطمئن باشد باید برخی نکات فنی را در نظر بگیرد.

محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کلین شیت های حامد لک در دیدار رفت و برگشت پرسپولیس مقابل التعاون عربستان گفت: معتقدم حامد لک سابقه خوبی در سال‌های اخیر از لحاظ فنی داشته است. او معمولا عملکرد مثبتی داشته اما لک نیاز به ثبات فنی دارد. شاید تنها ایرادی که دارد جابجایی های متعدد او در باشگاه هایش بوده است. حالا او به پرسپولیس آمده است و فکر می کنم متوجه شده که چقدر باید حواسش را جمع کند.

مربی پیشین دروازه‌بانان پرسپولیس افزود: مدل دروازه بانی او در پرسپولیس مانند تمام تیم های بزرگ نیاز به تمرکز بالا دارد. در تیم های بزرگ مهم این است که موقعیت های خطرناک را بگیری چون واکنش های معمولی را دروازه بان‌های معمولی در تیم های معمولی انجام می دهند.

وی راجع به عملکرد این تیم تاکید کرد: من فکر می کنم اسکلت پرسپولیس باز هم حفظ شده است و این موضوع می تواند کمک زیادی به موفقیت این تیم کند. حضور بازیکنی نظیر سید جلال حسینی کمک زیادی به حفظ آرامش در تیمی دارد که امسال تصمیم به تغییر در برخی پست ها گرفته است.

سیدی یادآور شد: به نظرم تازه واردهای پرسپولیس نیز عملکرد خیلی خوبی داشته اند. آنها توانستند خیلی زود خودشان را در تاکتیک تیمی پرسپولیس جا کنند و به این تیم در دو بازی گذشته کمک کنند. من فکر می کنم با توجه به لیست بازیکنان پرسپولیس شانس موفقیت این تیم در آسیا نیز زیاد باشد اما نیاز است تا انها ذهن خودشان را متمرکز برای موفقیت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.