پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال از تیم‌های قدیمی و باتجربه در آسیاست و آنها معمولا زمانی که به پیروزی نیاز داشته‌اند آن را به دست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال با هدایت مجید نامجو مطلق امشب و در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف الشرطه عراق می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، صعودش به مرحله حذفی مسابقات را قطعی می‌کند.

در خصوص این بازی پیمان صاحب جمعی به خبرنگار مهر گفت: الشرطه تیمی بسیار خوب است و آنها در بازی قبلی شان توانستند الاهلی را شکست دهند که این نشان دهنده توانایی‌های این تیم عراقی است.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال از تجربه کافی در آسیا برخوردار است و آنها در سنوات گذشته هم نشان داده‌اند هرگاه به پیروزی نیاز داشتند به آن رسیده‌اند. امشب شب مهمی در تاریخ باشگاه استقلال است و آبی‌ها محکوم به شکست دادن الشرطه هستند. در این تیم همه ظرفیت‌های پیروزی وجود دارد و نامجو مطلق باید از ظرفیت‌ها و داشته‌های تیمش به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

صاحب جمعی گفت: نامجومطلق با این که اولین تجربه سرمربیگری اش در استقلال است، اما از تجربه بسیار خوبی برخوردار است. او فوتبال آسیا را خیلی خوب می‌شناسد و خودش به عنوان بازیکن قهرمان باشگاه‌های آسیا شده است. مدت زیادی هم در کنار تیم بوده و شناخت خوبی از بازیکنان و قابلیت‌های آنها دارد. امیدوارم او امشب بتواند شایستگی‌هایش را اثبات کند.

وی افزود: باشگاه در کنار حمایت خوبی که از نامجومطلق انجام داده، شرایط را هم برای موفقیت تیم فراهم کرده است و ما باید انتظار داشته باشیم همه این موارد دست به دست هم دهند تا زمینه پیروزی در بازی بزرگ امشب فراهم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.