مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال در فصول گذشته از تغییر سرمربی لطمه دیده و باید برای فصل آینده نامجومطلق را ابقا کنند.

ادموند اختر در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد دیدار استقلال برابر الشرطه عراق گفت: آبی پوشان بعد از کنار کشیدن الوحده شرایط بهتری دارند. این تیم تقریبا تمام بازیکنان خودش را حفظ کرده است و می تواند بدون هیچ مشکلی به مصاف الشرطه برود.

وی افزود: نامجو مطلق که سرمربی موقت استقلال است شناخت خوبی از تیمش دارد و می داند از مهره هایش چگونه استفاده کند. بنابراین اعتقاد دارم آبی پوشان اگر از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کنند، می توانند برنده دیدار برابر الشرطه باشند.

اختر در مورد عملکرد سه تیم ایرانی دیگر حاضر در لیگ قهرمانان، خاطرنشان کرد: سپاهان و شهرخودرو به دلیل مشکلاتی که داشتند نتوانستند عملکرد موفقی داشته باشند گرفتاری های آنان به سال گذشته بر می گردد و این مشکلات تا به امروز ادامه پیدا کرد و این دو تیم نتوانستند در لیگ قهرمانان نتایج قابل قبولی کسب کنند اما پرسپولیس شرایط خوبی دارد و حالا با دو برد پیاپی که به دست آورده است، امید اول صعود به دور بعد خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته استقلال به دلیل تغییرات زیاد سرمربی، امتیاز هفته های اول را به راحتی از دست می داد و در پایان فصل، حسرت آن امتیازها را می خورد ولی باز هم می گویم نامجو مطلق بهترین گزینه است و ای کاش مجیدی هم می توانست دوباره به استقلال بازگردد.

مهاجم پیشین استقلال با انتقاد از حمایت هایی که این روزها از استراماچونی شد، تصریح کرد: استرا هم نمی تواند به فوتبال ما کمک کند. تمام شناخت مردم از او مربوط به گذشته است اما آیا اگر برگردد می تواند همانند گذشته موفق باشد؟ خصوصا اینکه او مشکلات زیادی با مدیریت استقلال داشته و بعید می دانم استراماچونی هم در بازگشت بتواند موفق باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه موفقیت استقلال، ابقای نامجو مطلق در پست سرمربیگری است زیرا او کاملاً از بازیکنان شناخت دارد و می داند چطور حاشیه ها را از تیم دور کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.