شیاطین سرخ فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس را با قبول شکست خانگی مقابل کریستال پالاس در هفته دوم این رقابت‌ها آغاز کردند.

شیاطین سرخ فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلیس را با قبول شکست خانگی مقابل کریستال پالاس در هفته دوم این رقابت‌ها آغاز کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدرترافورد میزبان تیم کریستال پالاس بود و این بازی با نتیجه ۳ بر یک به میهمان خود واگذار کرد.

شیاطین سرخ که به دلیل شرکت در لیگ اروپا، در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر جزیره استراحت کردند، خیلی زود گل اول را دریافت کرد. دروازه‌ این تیم در دقیقه هفتم مسابقه توسط آندروس تاون‌سند باز شد. تلاش‌ مردان اولگنار سولسشایر برای جبران گل خورده و فرار از شکست نه تنها نتیجه نداشت بلکه آنها در دقیقه ۷۴ گل دوم را هم دریافت کردند. این گل توسط ویلفرد زاها در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، پنالتی که حاصل خطای هند ویکتور لیندلف مدافع من‌یونایتد در محوطه جریمه بود. تنها ۷ دقیقه پس از این گل دُنی فن‌دبیک، هافبک هلندی که به تازگی از آژاکس به شیاطین سرخ پیوسته و اولین بازی‌ رسمی‌اش را برای این تیم انجام می‌داد، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما گلزنی دوباره زاها در دقیقه ۸۵ منچستریونایتد را از فرار از شکست خانگی مأیوس کرد.

با این نتیجه اولین باخت فصل شیاطین سرخ و دومین برد تیم کریستال پالاس به ثبت برسید تا این تیم با ۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آرسنال میزبان وستهام خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.