بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید همراه با هم‌تیمی اسپانیایی خود در این تیم به سفیدپوشان شهر لندن ملحق شد.

بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید همراه با هم‌تیمی اسپانیایی خود در این تیم به سفیدپوشان شهر لندن ملحق شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت باشگاه تاتنهام اعلام کرد که گرث بیل را به صورت رسمی و برای یک فصل از تیم فوتبال رئال مادرید قرض گرفته است.

بیل ۳۱ ساله که فصل گذشته نقش پررنگی در برنامه‌های تاکتیکی زین‌الدین زیدان نداشت تا پایان فصل آینده برای تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو بازی خواهد کرد اما قرارداد او دارای بند خرید قطعی نیست. بیل در حالی به تاتنهام ملحق می‌شود که هنوز دو فصل دیگر از قراردادش با رئال مادرید باقی مانده است.

این بال ولزی به تیمی برمی‌گردد که سال ۲۰۱۳ در ازای ۱۰۰ میلیون پوند آن را ترک کرد و به گران‌ترین بازیکن فوتبال جهان در آن زمان تبدیل شد. او در دوره نخست حضورش در تاتنهام برای این تیم ۲۰۳ بازی انجام داد و برای آن ۵۵ گل زد و دو بار هم جایزه بهترین بازیکن فصل را کسب کرد. بیل در دومین دوره حضورش در تاتنهام با پیراهن شماره ۱۱ به میدان خواهد رفت.

در همین حال باشگاه تاتنهام از جذب سرخیو رگیلیون یکی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید هم خبر داد. دفاع چپ اسپانیایی رئالی‌ها برخلاف بیل با قراردادی قطعی به ارزش ۲۸ میلیون پوند راهی تاتنهام می‌شود و قراردادش با این تیم ۵ ساله است. او فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم فوتبال سویا بازی می‌کرد و با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد. رگیلون ۲۳ ساله هم مانند بیل جایی در برنامه‌های زیدان نداشت و به همین دلیل ترجیح داد به جای نیمکت‌نشینی در رئال مادرید به تیمی ملحق شود که به او فرصت بازی بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.