مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: می‌توانیم از خستگی حریفان‌مان که در این ۶ روز دو دیدار را برگزار کرده‌اند، نهایت استفاده را ببریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: می‌توانیم از خستگی حریفان‌مان که در این ۶ روز دو دیدار را برگزار کرده‌اند، نهایت استفاده را ببریم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارسلان مطهری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت: یک هفته است که در قطر هستیم. با نیامدن الوحده کار ما کمی مشکل‌تر شد، چون امتیازات را کم کردند. اگر امتیازات اضافه می‌شد، به نفع ما بود. در واقع اگر الوحده در مسابقات شرکت می‌کرد، می‌توانستیم در شرایط بازی قرار بگیریم تا به دو دیداری بعدی برسیم و نتایج مشخص‌تر می‌شد اما با کم کردن امتیازات کار ما دشوارتر شد. دیروز هم که الشروطه مقابل الاهلی به پیروزی رسید و شرایط گروه پیچیده‌تر شد. به هر حال محکوم هستیم که به زمین برویم و بجنگیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین امتیاز را در این دو بازی بگیریم.

وی افزود: با نیامدن الوحده، ما دو بازی انجام می‌دهیم و حریفان سه بازی. با این وجود از این دو بازی حداکثر امتیازات را می‌خواهیم و ایشالا با دعای هواداران بهترین نتیجه را بگیریم.

مهاجم استقلال ادامه داد: می‌توانیم از خستگی حریفان‌مان که در این ۶ روز دو دیدار را برگزار کرده‌اند، نهایت استفاده را ببریم، ولی باید کم اشتباه باشیم. در واقع هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته باشد، می‌تواند نتیجه خوبی هم در زمین و گروه بگیرد.

مطهری درباره تغییر هتل آبی‌پوشان و شرایط تمرینی گفت: زمین تمرین که فوق‌العاده است. کمی در استقرار در هتل مشکل بود که هتل عوض شد و این تغییر به ما کمک می‌کند. البته نباید کاری به شرایط داشته باشیم. ما استقلال هستیم، چون ۴۰ میلیون هوادار منتظر ما هستند. باید همه تلاش و تمرکز خود را در زمین بگذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم، چون هواداران لایق بهترین نتیجه هستند.

وی در پایان عنوان کرد: من به این فکر می‌کنم که اول به تیمم فکر کنم. اگر تمام تمرکز بر روی کمک به تیم باشد، حتی شده پاس گل بدهم، می‌تواند کمک زیادی کند. امیدوارم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشم و تیمم برنده باشد، چون اگر تیم برنده باشد، من هم نتیجه دلخواهم را گرفته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.