یک کارشناس داوری درباره قضاوت داور ازبک بازی سپاهان و النصر می گوید قضاوت خوبی را از این داور شاهد بودیم.

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره داوری دیدار سپاهان و النصر عربستان اظهار کرد: آفساید بازیکن النصر در دقیقه ۳ توسط کمک داور اول و آفساید بازیکن سپاهان دقیقه ۱۱ توسط کمک داور دوم به درستی گرفته شد. تا دقیقه ۲۵ داور ازبکستانی خوب قضاوت کرد و به تمامی صحنه ها نزدیک بود اما دقیقه ۲۷ خطای نورافکن روی مهاجم النصر از چشم داور دور ماند.

او ادامه داد: هر دو گل النصر در دقایق ۳۲ و ۴۱ به درستی به ثمر رسید. در مجموع نیمه اول داور کار سختی نداشت و خطا ها را به درستی سوت زد و آوانتاژهای خوبی به بازی داد. در این نیمه داور از کارت های زرد و قرمز استفاده ای نکرد. با آغاز نیمه دوم تا دقیقه ۵۹ مشکل خاصی نبود و خطاهایی که داور گرفت همه درست بودند و بازی بدون حاشیه ادامه پیدا کرد. دقیقه ۶۰ خطا و اخطار به بازیکن النصر درست بود چرا که با بی احتیاطی خطا را مرتکب شد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: دقیقه ۶۲ خطا و اخطار به رسول نوید کیا کاملا درست بود چرا که قطع حمله موثر اتفاق افتاد. در دقیقه ۶۴ خطا و اخطار به سروش رفیعی کاملا درست بود چرا که ۳ خطای پیاپی انجام داده بود و داور مجاب شد در خطای سوم به او اخطار بدهد. خطای دقیقه ۶۷ بازیکن النصر از چشم کمک داور دور ماند اما داور به درستی خطا را گرفت. آفساید دقیقه ۶۹ بازیکن سپاهان به درستی توسط کمک داور دوم گرفته شد و دقیقه ۷۰ نیز خطا و اخطار به درستی به شماره ۱۳ النصر داده شد.

او ادامه داد: دقیقه ۷۱ داور به درستی ادامه بازی داد و هیچ صحنه پنالتی برای سپاهان اتفاق نیفتاد. دقیقه ۷۲ خطا و اخطار به امید نور افکن درست بود و در نهایت ۴ دقیقه وقت اضافه هم به درستی اعلام شد. در کل قضاوت خوبی از سوی داور ازبکستانی و کمک داور هایش انجام شد. داور با دوندگی زیاد به تمامی صحنه ها نزدیک بود و اخطارهایی که داده شد همه درست بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.